Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2* 20watt + 1* 11watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2* 20watt + 1* 11watt

    Korting op 420shop
    zo ik heb dus 2 grote tornado spaarlampen van 20watt / stuk en 1tje van 11watt
    nu was de vraag of dit genoeg is om een alaskan ice onder te kweken in een zelf geimproviseerd kweekkastje de ruimte is ongeveer 40*40*100

    met 2 pc fans en is geisoleerd vanbinnen (word ook nog wit langs de binnenkant

    zal morgen ofz de foto's van de ruimte eens posten

    hoeveel zou dit voor 1 plant ongeveer opbrengen als ik het met de scrog methode doe?

    #2
    Re: 2* 20watt + 1* 11watt

    Als je het goed doet onder spaarlampen kan je zo'n 0,5 gram per watt halen. Dus in jou geval zou dat ongeveer 25 gram zijn.

    Comment


      #3
      Re: 2* 20watt + 1* 11watt

      Hoe meer licht hoe meer opbrengst, dus meer lampen! Het aantal planten maakt niet veel uit voor de op brengst. Je ruimte met de lampen bepaald de opbrengst. Heb je nog een paar foto's?
      Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
      Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

      Comment


        #4
        Last edited by monty; 17 December 2009, 10:47.

        Comment


          #5
          Re: 2* 20watt + 1* 11watt

          Ja leuk! foto's!!

          Je kan, aan de zijkant een tl zetten. Maar de kans bestaat dat de plant hier naar toe groeit, en dat wil je niet. Dus probeer er voor te zogen dat je boven de plant meer ( wattage ) licht hebt dan zal zei hier eerder naar toe groeien.

          Als je een tl aan de zijkant doet, zou ik het wel aan meerdere kanten doen.
          Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
          Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

          Comment


            #6
            Re: 2* 20watt + 1* 11watt

            Comment


              #7
              Re: 2* 20watt + 1* 11watt

              Hey dat ga ik ook doen, hoe heb je dat vast gemaakt? En zijn dat led spots?
              Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
              Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

              Comment


                #8
                Re: 2* 20watt + 1* 11watt

                Schroefje in de zijkant daar hang ik die zo aan. Int armatuur zit zoon gaatje waar de kop van de schroef doorken en als je dan schuift hangt het. Simpel en handig want ik moet dat wel afpakken als ik de plant eruit wil halen.

                Ja dat zijn 2 led spotjes die als stuurlicht dienen. Ik de groei draai ik daar een blauw stopje in . De plant strekt dan veel minder. En de bloei gaat er rood in. Vooral het in bloei komen word er door gestimuleerd. Nu de plant zo groot is haalt het niet veel meer uit maar in de babyfase als de spot nog de hele plant kan beschijnen werkt dat mooi is maar 1 wat led dus draai nu gewoon mee.

                Verder hangt er dus 3 x 25 wat warmwir SL (tornado)
                2 x 18 wat warmwit SL staafmodel
                en 2 x 18 wat tl. Nu 827 en de groei 33.

                Verder draai ik er in de afbloei een uvb tl in om nog wat extra harsaanmaak te stimuleren. dit moet je wel opbouwen van 15 minuten int midden van de lichtperiode tot maximaal 3 uur. anders breekt er te veel chlorofiel af.

                Grtz Monty

                Comment

                Bezig...
                X