Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleempje met temperatuur

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    probleempje met temperatuur

    Korting op 420shop

    #2
    Re: probleempje met temperatuur

    persoonlijk een paar graden 2 a 3 omhoog en voor de rest ziet je niet gevaarlijk aag maar tis altijd beter ietsje warmer. Mischien een warmtelamp had ik vroeger bij me slangen hangen. zon 100 watt verwarmd tot 20 graden in een kot van 1.2x1.00x2.30 afstand van me terrarium.

    Comment


      #3
      Re: probleempje met temperatuur

      Voor zo'n 20 euro koop je gewoon een verwarmingsventilator met thermostaat. Je hoeft niet eens een timer te gebruiken. Je stelt gewoon je fan in op 20 graden en het probleem is uit de wereld.

      Comment


        #4
        Re: probleempje met temperatuur

        gedver aja en waar kan men dat aanschaffen Xtreme klinkt als muziek in de oren heb een tentje staan in de garage temp daar nu ja 10 graden zeker maar tis voor stekken en moederplant zou wel wat verwarming kunnen gebruiken. thx

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: probleempje met temperatuur

            Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Post
            gedver aja en waar kan men dat aanschaffen Xtreme klinkt als muziek in de oren heb een tentje staan in de garage temp daar nu ja 10 graden zeker maar tis voor stekken en moederplant zou wel wat verwarming kunnen gebruiken. thx
            Gewoon bij de Kijkshop, de Lidl of bij een Bouwmarkt.

            Comment


              #7
              Re: probleempje met temperatuur

              Wel ff kijken naar het stroomverbruik.
              Dat is vaak eng hoog bij die mobiele kacheltjes

              Kun je de omgevingstemperatuur waar je kast in staat (je kweekt in een kast?) niet verwarmen dmv cv ?
              Last edited by Gertie; 7 December 2009, 21:42.
              sigpic

              Gertie's bescheiden bloemen tuintje

              Comment


                #8
                Re: probleempje met temperatuur

                Beste kwekerken, ik ben iemand die van simpele oplossingen houd.
                Wat ik meestal doe is zoals Gertie al zei mijn omgeving (kamer) (voor)verwarmen doormiddel van cv, maar dat kan nog wel eens een tijdje duren voordat eindelijk de gewilde temperatuur is bereikt.

                Voor snelle en korte verwarmings boosten , Ga ik lekker StofzuigenPc
                Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

                Comment


                  #9
                  Re: probleempje met temperatuur

                  25graden, licht aan , is ook maar net op t randje.
                  komt de lucht direct van buiten? zoja, dan haal der van binnen. vanuit een voorverwarmde kamer , inderdaad

                  Comment

                  Bezig...
                  X