Beste JD'ers
Ik ben PcExpert.
De afgelopen tijd keek ik vaak op youtube naar wietkweek filmpjes, omdat ik het reuze interessant vind. En kwam tot mijn grote verbazing bij flimpjes uit die gingen over wietkweek in pc kasten.
Dat sprak mij zó aan dat ik heb besloten er zelf ook aan te beginnen, aangezien ik nog een(Don't ask me why)Super nieuwe verpakte Antec 900 onder m'n bed had liggen dacht ik:'' Why not?''
Dus daar begon mijn avontuur, het ombouwen van een Advanced gaming system naar een Advanced Growing system
Ik heb er in totaal ongeveer
70
uur aan gewerkt, en hij is nog niet helemaal af. en daar komen nog research uren bij
Setup:
4 x 23 W philips tornado spaarlampen (130W aan licht p/s) 827 -1550 Lumen
2 x 120 mm intake fan
1 x 120 mm outtake fan
1 x 200 mm outtake fan
Ik ben van plan 3 feminized lowryder's 1# er in te gooien
Hier alle dingen die ik tot nu heb ..
3 x 1,5 cl mini potjes voor ontkiemen
1 x 7L bak voor bloei (3 lowryders)
1 x weerstation met receptor
1 x Plantenspuit om de lv omhoog te houden
Scrog net (weet niet of ik hem bij de LR's nodig heb)
De ruimte van de kast is bijzonder klein, maar zolang er 1% kans is dat er iets leuks uit groeit, vind ik het het proberen waard
De afstand van de bodem tot de lampen = 31 cm
van de 7L bak tot de lampen 16cm
Gaat het de goede richting op? Advies / Kritiek
Nouja , genoeg gepraat, hier wat foto's
Ik ben PcExpert.
De afgelopen tijd keek ik vaak op youtube naar wietkweek filmpjes, omdat ik het reuze interessant vind. En kwam tot mijn grote verbazing bij flimpjes uit die gingen over wietkweek in pc kasten.
Dat sprak mij zó aan dat ik heb besloten er zelf ook aan te beginnen, aangezien ik nog een(Don't ask me why)Super nieuwe verpakte Antec 900 onder m'n bed had liggen dacht ik:'' Why not?''
Dus daar begon mijn avontuur, het ombouwen van een Advanced gaming system naar een Advanced Growing system
Ik heb er in totaal ongeveer
Setup:
4 x 23 W philips tornado spaarlampen (130W aan licht p/s) 827 -1550 Lumen
2 x 120 mm intake fan
1 x 120 mm outtake fan
1 x 200 mm outtake fan
Ik ben van plan 3 feminized lowryder's 1# er in te gooien
Hier alle dingen die ik tot nu heb ..
3 x 1,5 cl mini potjes voor ontkiemen
1 x 7L bak voor bloei (3 lowryders)
1 x weerstation met receptor
1 x Plantenspuit om de lv omhoog te houden
Scrog net (weet niet of ik hem bij de LR's nodig heb)
De ruimte van de kast is bijzonder klein, maar zolang er 1% kans is dat er iets leuks uit groeit, vind ik het het proberen waard
De afstand van de bodem tot de lampen = 31 cm
Gaat het de goede richting op? Advies / Kritiek
Nouja , genoeg gepraat, hier wat foto's

Ook
, met die autoflowers heb je ook meer lichturen in de bloei, dus ook meer energie voor de buds.

Comment