Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp Gevraagd !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp Gevraagd !

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Re: Hulp Gevraagd !

    als het nu al 25 graden is met die spaarlampen dan gaat het ckur warmer worden
    hoeveel warmer kan ik niet zo uit mijn duim zuigen maar het gaat wel over de 30
    met een 250 hps ik zou niet gaan voor een 400 hps omdat die nog meer warmte ontwikkeld en je dan nog meer moet afzuigen en dat je aangezien je hokje niet zo hoog is te veel aan ruimte voor je lamp moet inleveren en jah het oppervlakte wat je
    ter beschikking hebt is goed voor een 250 hps wt wel een must is voor een afzuiger te gaan ipv pc fan want met die hps krijg je zo een warmte ontwikkeling dat die pc fan het niet bijgebeend krijgt. wat ik ook zou doen is je kastje mat wit verven van binnen dat alluminium folie zorgt voor hotspots ik heb me laten vertellen dat mat wit het beste reflecteerd en je zal dus een betere licht verdeling krijgen in je kotje

    ik hoop je hiermee al wat op weg te hebben geholpen
    maar ik volg je voor wat kleine aanwijzingen hier en daar
    suc6

    Comment


      #3
      Re: Hulp Gevraagd !

      Ga ook nog 2 pc ventilators als afzuiging gebruiken (Kan je die op 1 stekker aansluiten met een suikertje?
      Op een adapter aansluiten van 12 vold, s.v.p. niet op een stekker met 220 Volt. En ja dit kan makkelijk. Mooiste is een adapter waar je het voltage van kan regelen zo kun je de draaisnelheid ook regelen.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Hulp Gevraagd !

        mooie ben ook bezig met me oude computer aan het uitbouwen tot microkweekkastje voor 1 plantje haha.
        Maar zoals devils zegt ik zou maar 150 a 250 watt gebruiken een 400 gaat al heel wat warmte maken in je klein kasje.
        Nu succes verder ik volg je wel.
        Ben benieuwd.

        Comment

        Bezig...
        X