Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje ivm lowryders

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje ivm lowryders

    Korting op 420shop
    aangezien ik in de winter ook wel graag eens een jointje rook zat ik te denken om ook maar eens een micro binnenkweekje te doen.
    zeer kleinschalig, gewoon onder een spaarlamp of 2ofzo (valt te zien wat ik nog in huis vind)
    Ik heb nog veel lowryder2 zaad, wat ik dan ook dacht te gebruiken.
    Nu is mn vraag of je autoflowers ook 24/24 in het licht mag laten? is dit slecht voor je planten omdat ze ook nachtrust nodig hebben?of is dit net goed? (en zullen je planten bvb sneller afbloeien?)

    en nog een vraagje: is het zo dat je uit autoflowers sowieso minder oogst uithaalt dan als je een ander soortje direct op 12/12 zet? (ik las dit ergens in een ander topic)


    als ik er aan begin maak ik misschien een klein verslagje aan, maar das pas voor over een weekje of 2 (ik ga dit op mn kot doen, en tijdens de blok zit ik nog thuis om te studeren; kwestie van rustig mn benen onder tafel te kunnen schuiven ipv zelf nog voor mn eten te moeten zorgen)

    #2
    Re: vraagje ivm lowryders

    Oorspronkelijk geplaatst door JamesBonte View Post
    Nu is mn vraag of je autoflowers ook 24/24 in het licht mag laten? is dit slecht voor je planten omdat ze ook nachtrust nodig hebben?of is dit net goed? (en zullen je planten bvb sneller afbloeien?)
    Een plant heeft nachtrust nodig, daar zijn we sinds deze week akkoord mee. Een normale plant groeit onder 18u licht en 6u donker. Een autoflower -de naam zegt het zelf- bloeit automatisch. Weet dat THC geproduceert wordt 's nachts dus constant licht is geen oplossing. 12/12 is de meest gekozen belichtingstijd.

    en nog een vraagje: is het zo dat je uit autoflowers sowieso minder oogst uithaalt dan als je een ander soortje direct op 12/12 zet? (ik las dit ergens in een ander topic)
    Kan kloppen al hangt het weer van een heel pak dingen af. Het is gewoon een soortje die relatief makkelijk te kweken is met een matige opbrengst maar goed om mee te beginnen. Zeker voor micro, je hebt immers niet veel hoogte beschikbaar dus moet je uitkijken... Met Lowryders kan dat perfect.

    als ik er aan begin maak ik misschien een klein verslagje aan, maar das pas voor over een weekje of 2 (ik ga dit op mn kot doen, en tijdens de blok zit ik nog thuis om te studeren; kwestie van rustig mn benen onder tafel te kunnen schuiven ipv zelf nog voor mn eten te moeten zorgen)
    Een kot heeft zo z'n voordelen, thuis moeten velen het niet proberen om te kweken, dus geef mij toch maar een kot. Dat eten gaan zoeken neem ik er graag bij

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: vraagje ivm lowryders

        De plant kan ook onder 24/0 de plant zal dan 1 week eerder rijp zijn. (8 ipv 9) Maar of het op weegt tegen de (extra ) kosten vraag ik me af. Je zou ook iets andere uren aankunnen houden, daar is wel info over te vinden in de verschillende verslagen.

        Uit de kleinere soorten heb je zo wie zo een kleinere opbrengst.
        Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
        Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

        Comment


          #5
          Re: vraagje ivm lowryders

          kosten zijn er niet echt hoor. ik dnek er 2 spaarlampjes van 20wat op te zetten, en ik ga het op mn kot zetten, waar ik een forfaitair bedrag voor elektriciteit betaal

          Comment


            #6
            Re: vraagje ivm lowryders

            Nee, oke maar als je voor een 100gr op €10 zit en voor een 125gr op €200lijkt het me een beetje overbodig.

            Wat bedoel je met "kot"?
            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

            Comment


              #7
              Re: vraagje ivm lowryders

              De kosten blijven ongeveer gelijk, hoe langer je licht geeft hoe beter je opbrengst en kwaliteit (ben zelf nu ook es aant testen op 24/24 onder HPI met een LR/white rhino)
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment


                #8
                Re: vraagje ivm lowryders

                kot=studentenkamer, waar ik tijdens de weekdagen woon in het stad, zodat ik makkelijk in mijn lessen geraak- of zodat ik makkelijk thuisgeraak als ik savonds uit ga (leuven is een echte studentenstad, elke avond feest!)

                De meningen zijn trouwens toch wat tegenstrijdig hier over of lr's best 24/0 of 18/6 belicht worden lijkt het zo.

                wat is nu de juiste redenering?
                -thc wordt aangemaakt als het donker is=>geen 24/24 belichten!
                -hoe meer licht, hoe meer oogst en hoe beter de oogst zal zijn!

                Comment


                  #9
                  Re: vraagje ivm lowryders

                  A kijk, weet ik dat ook weer.

                  De meningen zijn verdeeld ja, thc wordt aangemaakt in het donker.
                  Maar dat is met een reguliere plant zo. Of dat ook zo is met een "AF" vraag ik me af.

                  Iemand hier meer info over?

                  Hoe meer licht hoe groter de opgrengst. Licht = gewicht
                  Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                  Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                  Comment


                    #10
                    Re: vraagje ivm lowryders

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                    Een plant heeft nachtrust nodig, daar zijn we sinds deze week akkoord mee. Een normale plant groeit onder 18u licht en 6u donker. Een autoflower -de naam zegt het zelf- bloeit automatisch. Weet dat THC geproduceert wordt 's nachts dus constant licht is geen oplossing. 12/12 is de meest gekozen belichtingstijd.
                    Bij autoflowers best een cyclus van 20/4 aanhouden, word op de site van Lowryder ook aangeraden voor optimale kwaliteit en opbrengst min 18/6

                    PS: THC kan niet enkel in de donker aangemaakt worden daar ik met white russian sta op 24/0 en die zitten nu in de 3de week bloei en er ligt toch al hier en daar witte sneeuw op + zie rollitup waar er verschillende LR kwekers zijn op 24/0 fotoperiodes
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                    A. The cop!

                    Comment


                      #11
                      Re: vraagje ivm lowryders

                      Is er een verschil als je die White Russian op 20/4 zou zetten ivm 24/0 dan?

                      Comment


                        #12
                        Re: vraagje ivm lowryders

                        Meer licht dus ik vermoed grotere opbrengst en nog sneller afbloeien
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                        A. The cop!

                        Comment


                          #13
                          Re: vraagje ivm lowryders

                          ik denk dat ik ook voor 24uur licht ga gaan.
                          ik zou het wel tof vinden als ze gewoon al een weekje vroeger klaar zijn. Nuja, de tijd zal wel uitwijzen wat ervan gaat komen he

                          moest ik plaats hebben zou ik wel eens testen wat het verschil zou zijn, om bvb ook een plantje op 18/6 te zetten ook, maarja dat zit er dus niet in.

                          de zaadjes liggen alvast te ontkiemen!

                          Comment


                            #14
                            Re: vraagje ivm lowryders

                            Hou ons op de hoogte!
                            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                            Comment

                            Bezig...
                            X