Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED of niet?????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED of niet?????

    Korting op 420shop
    hey jongens en/of damens.

    ben eraan het denken om met LED te gaan beginnen.
    heb er verschillende verhalen over gehoord.
    zou het ook mogenlijk zijn op een hokkie van 1.4x1.5x2.2.
    als hier iemand ervaring mee heeft hoor ik het graag. ook als jullie denken dat het beter is van niet.---
    GOD MADE WEED
    MAN MADE BEER
    IN GOD WETRUST

    #2
    Re: LED of niet?????

    het is zeker mogelijk in zo'n hokje
    het gaat erom dat je dan goede leds haalt met een spectrum wat werkt
    en houd rekening dat je je hok anders kan bouwen je hebt geen koeling nodig bv dus je lucht afvoer kan omlaag

    je zou bv kunnen denken aan een mini carbonfilter en een ioner lucht reiniger

    veel succes

    Comment


      #3
      LED werkt. Maar de juiste lamp vinden, met het juiste spectrum is niet makkelijk. De meeste LED-lampen op de markt kwamen werkten namelijk gewoon niet. Meestal zijn de LED's gewoon niet sterk genoeg, en als ze het wel zijn (dat wil zeggen een vermogen hebben van 1 of meer watt) is meestal het spectrum te eentonig.

      Als je met LED wil kweken kan dat zeker en het heeft zijn voordelen. Het punt is dat je voor jezelf moet uitmaken of je de tijd, frustratie en geld in wil steken tot je de goede lamp hebt.
      Last edited by fadster; 8 January 2010, 16:02.

      Comment


        #4
        Re: LED of niet?????

        Moved naar vragen micro kweken.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: LED of niet?????

          gewoon doen
          Gzz

          Comment


            #6
            Re: LED of niet?????

            ben nu zelf 3 weken aan de gang met een let it grow ufo van 90 watt boven 1.20*1.20 m
            of ie chinees is of niet dat weet ik niet maar weet wel tot het tot nu toe wel goed gaat
            ben zelf erg tevreden over de led denk er nog wel aan om evt een uv-lamp erinte hangen van 15 watt maar weet niet wat uv-a
            uv-b
            uv-c
            enne veder led gewoon doen (koop aleen wel een goede ik hoop een goede te hebben maar zo'z spectrabox van 150 watt werkt zekers!!!)

            gr deadranger

            Comment


              #7
              Re: LED of niet?????

              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...uor-t8904.html
              Gzz

              Comment


                #8
                Re: LED of niet?????

                Waarom is mijn antwoord weg?

                Comment


                  #9
                  Re: LED of niet?????

                  heb zelf ook maar 90w dutch green growlichts
                  Gzz

                  Comment


                    #10
                    Re: LED of niet?????

                    hoe bedoel je dat?
                    GOD MADE WEED
                    MAN MADE BEER
                    IN GOD WETRUST

                    Comment


                      #11
                      Re: LED of niet?????

                      Hij bedoelt waar je ze gehaald hebt.

                      Comment


                        #12
                        Last edited by Prutser; 11 January 2010, 07:58. Reden: een beetje grove praat verwijderd hihihi

                        Comment


                          #13
                          Re: LED of niet?????

                          Er zijn verslagen waar de kweeker te spreken is over de led, het tegenovergestelde helaas ook.
                          Ik vraag me af of de kweeklapen (nu) wel doen wat ze zeggen. Ik denk dat het prijs opbrengst verschil nu nog veel te hoog ligt.

                          Zelf denk ik ook wel aan led, maar dan wel de diy opzet. Of wel zelf je led lights maken.
                          Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                          Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                          Comment


                            #14
                            Re: LED of niet?????

                            Het lijkt me niet dat jou antwoord gecensureerd is, waar die wel gebleven is weet ik niet. Ik zie geen deleted posts.

                            Als een moderator een bericht verwijderd wordt deze niet uit de database verwijderd. Ik zou het topic / bericht dus nog moeten kunnen zien (wat niet het geval is)

                            Kan me toch echt niet herrineren dat ik zelf iets van je verwijderd heb..

                            Mocht het niet teveel werk zijn, plaats je bericht gewoon opnieuw
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment

                            Bezig...
                            X