Goeiemorgen kwekers. Dinsdag word het allemachtig warm en ik heb volle grond planten staan. Nou wil ik weten wat ik kan doen om ze levend te houden met de 38 graden die eraan komt. Hoe pakken jullie dit aan?
Hoe gaan jullie de 38 graden aanpakken?
Collapse
X







Comment