Hoe gaan jullie de 38 graden aanpakken?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Loekiewiet
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2022
    • 68

    #1

    Hoe gaan jullie de 38 graden aanpakken?

    Korting op 420shop
    Goeiemorgen kwekers. Dinsdag word het allemachtig warm en ik heb volle grond planten staan. Nou wil ik weten wat ik kan doen om ze levend te houden met de 38 graden die eraan komt. Hoe pakken jullie dit aan?
  • parakweker
    Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 663

    #2
    Om mijn buitenplanten te beschermen heb ik vandaag een hok om ze heen gebouwd van 2.5m hoogte, daar ga ik morgen de ramen in zetten en maandag komen ze de airconditioner brengen. Die dan nog even aansluiten en.. grapje natuurlijk. Een paar warme dagen kunnen ze prima hebben.

    Comment

    • Eurogro
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2021
      • 842

      #3
      Hier staan ze van de enne in de andere hitte golf
      geen probleem
      staan wel in de volle grond
      water in de gaten houden

      Comment

      • Rreppellsteeltjam
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2018
        • 1955

        #4
        Genoeg water geven smorgens en savonds, voeding normaal houden.

        Comment

        • Nederhigh
          Super Grower
          Lucky Member
          • Apr 2012
          • 1831

          #5
          Vinden ze wel lekker hoor, een daggie 38 graden.
          Zolang je ze genoeg water geeft zullen ze het wel overleven
          Als je je echt zorgen maakt kun je altijd nog wat schuaduw regelen.

          Comment

          Bezig...