Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is het geslacht?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat is het geslacht?

    Korting op 420shop
    Hej hallo.

    Het is even stil geweest bij mij. Mijn hydro setup is door eeeeh.... omstandigheden niet meer Wel heel veel plezier aan gehad en wat een resultaten. Btw : geen interventie van de heren in het blauw geweest hor.

    ​​​​Maar dit jaar braafjes 5 plantjes in de speciekuip, een zacht bedje van Canna Terra proffesional Plus erin. Zaad keuze : gefeminiceerde WW huismerk wietzaadjes punt en el. Bio Cannalijn voor de voeding. Zaadjes beetje laat begin juni ontkiemt in de koffiefilter. Wilde een ronde waarbij ik niet teveel gedoe had, plantje lekker laten gaan zonder training oid. Alleen goed water management en voeding. And, going hot.

    Nu we buiten zo'n beetje op 12/12 zitten zie ik de intrede van de bloei. 4 zijn 100% vrouw maar bij 1 twijfel ik waar ik jullie expertise voor nodig heb. Zie foto's. Vindt het lastig om te beoordelen of het nou een mannetje of een vrouwtje is of een herma.

    ​​​​​​Willen jullie met mij meekijken?

    Ik hoor het graag.

    Groene groet

    Attached Files
    The lure of imaginary land. Traveling somewhere that doesn't exist. Of course I'm coming.
    - Floki -

    #2
    Ik hou het op een meisje.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Pieremegoggel View Post
      Ik hou het op een meisje.
      Thanks voor het meekijken. Ik durf inmiddels wel te stellen dat het geen mannetje is maar o.a deze deze foto bracht mij aan het twijfelen of het geen herma is.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      The lure of imaginary land. Traveling somewhere that doesn't exist. Of course I'm coming.
      - Floki -

      Comment


        #5
        Meisje en blijf met je vingers van die plant af.
        God was never on your side..

        Comment


          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Meisje en blijf met je vingers van die plant af.
          Hahaha. Dit voelde inderdaad al ongemakkelijk om te doen. Maar kreeg het niet goed op de foto

          Ben aan het slopen dus mijn handen zijn niet bepaald op zn schoonst.
          Nu met samengeknepen billetjes ze in de gaten houden om de bloei te monitoren en de gevreesde toprot voorkomen, altijd spannend.

          Thanks voor het meekijken.

          Score is nu 2 x meisjes dus ik sluit mij er bij aan.
          The lure of imaginary land. Traveling somewhere that doesn't exist. Of course I'm coming.
          - Floki -

          Comment


            #7
            Nou. Geslacht is bekend. Maar dan anders : de knipschaar.

            Politie voor de deur. Anonieme melding. Dus de schaar moest erin.

            Sad day. Very sad.

            Nah, ik ga even naar de coffeeshop wiet halen.
            ​​​​​​Raar beleid heeft landje wel.

            RIP ladies.
            The lure of imaginary land. Traveling somewhere that doesn't exist. Of course I'm coming.
            - Floki -

            Comment


            • parakweker
              parakweker commented
              Editing a comment
              wat jammer.

            #8
            Oorspronkelijk geplaatst door Willywonkah View Post
            Politie voor de deur. Anonieme melding. Dus de schaar moest erin.
            Hoeveel planten had je dan? Formeel mag er niets maar 5 worden gedoogd. En dat gedogen is niet afhankelijk van de gemoedstoestand dan wel de natte vinger van de dienstdoende agent of diens meerdere. Er is zelfs een uitspraak van de hoge raad in deze. Bij 5 of minder mag er geen zaak van gemaakt worden. Wordt er toch een zaak gemaakt dan moet de rechtbank zich in deze niet ontvankelijk verklaren. Tenzij er overlast is. Maar deze overlast moet wel aantoonbaar zijn. Een anonieme melding is niet genoeg lijkt me.

            Hoewel we in dit land op basis van een anonieme melding wel weer een kangaroo court kunnen opstarten om een onwelgevallig politicus het leven/functioneren onmogelijk te maken. Maar ook daar is het laatste woord nog niet over gezegd.

            Het spijt me wel van je planten. Ik weet ook niet hoe recht ik mijn rug in deze gehouden zou hebben. Ik heb nogal een hekel aan gedoe. In Nederland heb je plenty coffeeshops. Dat wel.

            Comment


              #9
              Tjah dat zijn de vieste van anoniem,zal wel rondom je zijn waarschijnlijk iemand die ook nog hartstikke leuk en cool doet in je gezicht,en dicht naast je is.

              Ze moeten zich schamen,dat ze voor plantje alle tijd hebben, en als er echt wat is of ze nodig zijn zie je ze niet.

              Iedereen lacht ons uit, wie had ooit gedacht dat zelfs de duitsers ons voorbij gingen.

              trouwens mooie opties daar met die 4planten komend seizoen😉👍

              Comment


                #10
                Ik moet zeggen dat de heren agenten het ook echt niet van harte deden. Ze deden het echt met tegenzin, dat voelde ik. Had met die opbrengst met gemak anderhalf jaar/2 vooruit gekund. Dus zei het ook tegen die heren 'nou, dan ga ik maar naar de coffeshop' om de aan te tonen hoe stupide dit is.

                Melding is overlast maar er was niets te ruiken. Vroeg het hun nog en ze bevestigden dat, niks te ruiken. Ja als je met je Arie tussen de takken dook wel ja. Ze waren net een paar dagen bezig met de bloei.

                Maar ik heb er maar geen probleem van gemaakt. Schiet je toch niks mee op.

                Ik steek straks gewoon om te jennen een xxl toeter op in de tuin.

                Heb toch verhuisplannen en als er geen kas in de tuin past is het een no go. Wie weet zien jullie mij dan weer terug in een kweekverslagje.


                The lure of imaginary land. Traveling somewhere that doesn't exist. Of course I'm coming.
                - Floki -

                Comment


                  #11
                  Hypothetisch bezien : kan je de planten weer aan elkaar tapen als ze met 1 clean cut gekapt zijn?
                  The lure of imaginary land. Traveling somewhere that doesn't exist. Of course I'm coming.
                  - Floki -

                  Comment

                  Bezig...
                  X