Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke buitenwiet is het beste voor medicinaal gebruik?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke buitenwiet is het beste voor medicinaal gebruik?

    Korting op 420shop
    Beste allemaal,

    Ik zie door de bomen het bos niet meer...

    Er zijn zoveel soorten en hybrides en allemaal claimen ze medicinaal te zijn,

    Mijn grote vraag is; bestaat er echt een verschil in medicinale werking tussen zgn "echte soorten medicinale wietsoorten (bestaan die wel?) en de gewone buitenwiet zoals Hollands Hope, Frisian Dew en Northern Lights?

    Ik bedoel, allemaal hebben ze toch dezelfde werking. Ontspannen.

    Bij mediciale soorten schrijft men dat er veel CBD in moet zitten maar is dat wel echt zo?

    Ik maak trouwens wietolie voor medische doeleinden. Ik gebruik nu de Greenpoison CBD bijvoorbeeld.

    Alleen ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Ik weet het verschil tussen indica en sative bijv

    Werkt een normaal wietsoort plant voor buiten net zo goed als een "medicinaal hybride gekweekte soort" voor bijvoorbeeld spierkrampen etc

    Is het niet allemaal gewoon marketing?

    Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties
    Last edited by Ragnar; 16 September 2023, 16:22.

    #2
    Hey Ragnar, ik denk dat je je eigen vraag al enigzins heb beantwoord en dat er vele broodje aap verhalen tussen zitten.
    Hoewel er ongetwijfeld soorten zullen zijn met een hoog cbd gehalte, denk ik dat je het beste uit kan gaan van eigen ervaring.
    Welke soorten die je hebt geprobeerd gaf het gewenste effect?
    En op een gegeven moment moet maar gewoon de knoop doorhakken en er ééntje kiezen die jou het meeste aanspreekt.
    Al gaande leert men. (zeg ik als groentje qua kweken betreft)

    Succes!

    Comment

    Bezig...
    X