Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Harde wind Nederland te verkomen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Harde wind Nederland te verkomen?

    Korting op 420shop
    Afgelopen dagen is het veel gaan waaien planten hebben daardoor schade kan ik dit op een of andere volgende keer verkomen

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Ehmm, ze uit de wind zetten...?

      Comment


        #4
        Dat touw gaat in je stam snijden, gebruik een handdoek en dan daar je touw aan.

        Comment


          #5
          En wat te doen met deze planten zijn bijna rondom geel en bruin geïnfecteerd met meeldauw heb hem 2 keer ingespoten met melk en water heeft niet geholpen. Nu met die harde wind is er een omgevallen is hij nog te redden ?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Waterstofperoxide op het meeldauw spuiten

          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            Melk is alleen om besmetting te voorkomen. Je zult het altijd blijven zien als je de besmette delen niet weghaalt. Het stopt/vermindert alleen de verspreiding van de schimmel. Ook moet je maximaal 1 x in de week spuiten 1 deel melk 9 delen water. Als je vaker spuit heb je weer kans op schimmelziektes van de melk.

          • Yuna
            Yuna commented
            Editing a comment
            Ja die is er, geen goedkope oplossing, wel een degelijke die je de gehele bloei kan meegeven!

            Wel netjes spuiten alle bladeren Cannacure van Canna

            Dit legt een laagje,waardoor de meeldauw zich niet verder kan verspreiden en ontwikkelen,en is tevens een bladvoeding.

            Mijn citroen boom is erg gevoelig voor meeldauw ik gebruik altijd cannacure met succes al 3jaar in de herst en het verdwijnt volledig.

            Melk gaat niet in de bloei meer,en stop de meeldauw ook niet,dit is iets wat mensen nog steeds willen geloven helaas,en wat ze geloven denken ze ook dat het werkt dat is niet zo,het voorkomt verdere besmetting maar meer doet het ook niet.

            Dan nog een tip, nooit meer die planten daar neerzetten bij die schutting.

            Ik heb je eerder dit jaar gewaarschuwd,dat je problemen ging krijgen in later stadia👍

            Daar zijn we nu inmiddels helaas.

          #6
          Ik zei het nog. Melk doe niks bij meeldauw het enkel verbloemen. Deze planten zijn heel sterk vandaag lig ze plat op de grond door de wind morgen staat ze weer recht op.
          God was never on your side..

          Comment


          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            Mij heeft het wel geholpen. Al heb ik ook eerst peroxide gebruikt en daarna pas melk. Ik durf dan ook niet te zeggen of het aan de peroxide of de melk lag maar het heeft zifh niet verder verspreid.

          • Yuna
            Yuna commented
            Editing a comment
            De waterstof italbri, de melk voorkomt alleen verdere verspreiding👍 meer doet het niet.

            Zoals hierboven ook aangegeven,mensen denken nog steeds dat melk meeldauw stopt,en wat ze denken geloven ze.

            Helaas is praktijk anders
        Bezig...
        X