Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groeitips

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Groeitips

Korting op 420shop
    Beste,

Ik heb eerder dit jaar de groeikit van Dutch headshop met auto bubble gum zaadjes gekocht. Vorige zomer geprobeerd met losse zaadjes in een plantenbak, gaaf een magere 3 gram dus wilde dit jaar voor wat meer opbrengst gaan. Dit is mijn eerste keer met deze kit. Ze staan nu ongeveer 4 weken in de pot. Ik vraag me af wat het meest oplevert aan wiet. Ik heb ze al aan de rand vastgemaakt om meer licht te vangen en wat lagere bladen afgeknipt die geen zon meer kregen. Ze staan dus in een stoffen pot buiten in de volle zon de hele dag. Ik heb er vorige week de 2 meegeleverde groeitabletten bij gedaan.

Tips voor het verwijderen van bladen, toppen, LST, mest/voeding, waterhoeveelheid etc zijn welkom!

Groetjes​
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by french2000; 10 May 2025, 20:02.

Verslag in topic buitenwiet plaatsen Silas

Comment

• Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Dank je voor de melding (en)))

Update: Dit is een weekje later, heb wat lage bladeren weggehaald en 700ml water per dag in de ochtend gegeven.
    Attached Files

Comment

Het ziet er nog aardig uit naar omstandigheden, ik zou ff wat kweek verslagen lezen en inlezen over autoflowers. Dan zie je vrij snel dat potten tot de rand gevuld horen te zijn en 2 dames in 1 potje te veel is.
      Ze houden namelijk ook niet zo van gesnoei omdat ze maar 3 weken groeien en dan automatisch in bloei gaan. Waarschijnlijk zijn deze flink geremd vanwege weinig ruimte voor wortels.
      Geen ervaring met groeitabletten van de headshop, ze lijken er goed op te gaan ook kwa watergift.

Comment

• french2000
        french2000 commented
        Editing a comment
        Ik heb nog een andere pot, kunststof met gaten aan onderkant voor afvoer. Zou het zin hebben en/of zouden de wortels teveel beschadigen als ik deze 2 uit elkaar zou halen en beide dan in een eigen pot met 7,5l potgrond zou stoppen?

• Levi
        Levi commented
        Editing a comment
        Nee heeft na 4weken geen zin, ze hebben buiten een grote pot van 15-30 liter nodig volledig gevuld met de juiste potgrond, liefst gekiemd direct in de pot. Die 7.5 liter daar ga je weinig van af halen en is veels te klein.
    Bezig...
    X