Goedenavond mensen,
Even een kort vraagje... ik heb last van hittestress...
niet heel vreemd met deze temperaturen.
Sorry voor de slechte fotos zijn van een video genomen.
Screenshot_20260623_224929_WhatsApp.jpg Screenshot_20260623_224949_WhatsApp.jpg
Aangezien het alleen maar warmere word zit ik met de volgende vraag, wat is raadzaam een paar daagjes schaduw of lekker in de zon laten staan? Ze hebben nu vanaf vrijdag (de storm dag) in de schaduw gestaan omdat het daar minder regent... ik hoor het graag alvast bedankt (zal morgen even duidelijk fotos maken)
Ricky
Even een kort vraagje... ik heb last van hittestress...
niet heel vreemd met deze temperaturen.
Sorry voor de slechte fotos zijn van een video genomen.
Screenshot_20260623_224929_WhatsApp.jpg Screenshot_20260623_224949_WhatsApp.jpg
Aangezien het alleen maar warmere word zit ik met de volgende vraag, wat is raadzaam een paar daagjes schaduw of lekker in de zon laten staan? Ze hebben nu vanaf vrijdag (de storm dag) in de schaduw gestaan omdat het daar minder regent... ik hoor het graag alvast bedankt (zal morgen even duidelijk fotos maken)
Ricky



Comment