Ricky gaat naar buiten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rickysticky
    Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 677

    #31
    Goedenavond mensen,

    Even een kort vraagje... ik heb last van hittestress...
    niet heel vreemd met deze temperaturen.

    Sorry voor de slechte fotos zijn van een video genomen.
    Screenshot_20260623_224929_WhatsApp.jpg Screenshot_20260623_224949_WhatsApp.jpg
    Aangezien het alleen maar warmere word zit ik met de volgende vraag, wat is raadzaam een paar daagjes schaduw of lekker in de zon laten staan? Ze hebben nu vanaf vrijdag (de storm dag) in de schaduw gestaan omdat het daar minder regent... ik hoor het graag alvast bedankt (zal morgen even duidelijk fotos maken)

    Ricky

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Schaduw en savonds en smorgens extra water.

    • Rickysticky
      Rickysticky commented
      Editing a comment
      @Rreppellsteeltjam thanks ik denk dat ik fout zit in mn water... tekort
Bezig...