Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

potgrond!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    potgrond!!!

    Korting op 420shop
    hey,

    wou dit ff mededelen met jullie, den dragon een kennis van mij heeft als opleiding tuinbouw etc.
    dus die jongen kent goed zen weg op gebied van producten die op de markt zijn.

    derjuist stuurde hij me iets ivm met potgrond, voor ons is dit geweten maar ik denk dat veel mensen dit niet weten.

    POTGROND NOOIT LATEN UITDROGEN!!!

    als je je potgrond volledig laat uitdrogen verlliest deze zijn capaciteit om water en voeding op te nemen, wat resulteerd in een mindere oogst en veel meer kans op wortelrot meebrengt. aangezien het water gewoon naar beneden loopt en daar een plas vormt, dus mensen als je met potgrond werkt niet volledig laten uitdrogen, is dit toch het geval probeer je plant over te potten, zet de oude aarde buiten en laat deze fermenteren dan zal ze binnen een paar weken weer bruikbaar zijn

    grtz
    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

    #2
    Re: potgrond!!!

    Hey oki, leuk dat je een potgrond expert naar het forum verwezen hebt

    De gulden middeweg is meestal het beste Bedankt voor de tip!
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: potgrond!!!

      hey okiwiet!
      had al een poging gedaan het er op te zetten maar vergat subject in te vullen.


      grtz

      Comment


        #4
        a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

        Comment


          #5
          Re: potgrond!!!

          Ik moet mijn stekjes gaan overpotten in grotere potten welke grond kan ik het beste gebruiken.
          Het liefst wil ik grond waar alle voeding al in verwerkt zit zodat ik er niks meer bij hoef te doen.

          Comment


            #6
            Re: potgrond!!!

            Welkom Bigjohn, Wil je potgrond uit de reguliere tuinbouw of van de growshop. Van de growshop kan ik je de plagron batmix aanraden. Uit de reguliere tuinwinkel moet je ff kijken naar potgrond voor bloeiende planten, staat altijd mooi vermeld op de verpakking.

            Als je zin heb kan je een korte introductie van jezelf geven op deze link member-introduction.html. Kan je binnenkort mischien meedoen voor de maandelijkse prijs.

            Grtz

            Comment

            Bezig...
            X