Terras -en guerilla kweekje, Spanje.. :)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BREWER
    Retired
    • Oct 2009
    • 204

    #1

    Terras -en guerilla kweekje, Spanje.. :)

    Korting op 420shop
    Link voor terras -en guerilla grow geïnteresseerden. Mooie planten in 'n mooi klimaat, de bergen van Malaga, Spanje. Enjoy.



    Brewer
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

    Super plantjes hed die gast daar erg mooi om te zien. Thnks

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #3
      Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

      Jup, dit is de goeie
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • Young Blood
        Expert Stoner
        • Aug 2009
        • 95

        #4
        Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

        mooi mooi zo mooi
        buiten planten hebben toch een andere uitstraling

        Comment

        • Ready Set Grow
          Retired
          • Jan 2010
          • 796

          #5
          Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

          Leuk tuintje , je bent ook wel een eindje bezig om eens naar je plantjes te gaan kijken.
          helemaal die bergen op, niets voor mij xD

          Comment

          • E2
            Retired
            • Nov 2009
            • 79

            #6
            Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

            ja makker hier lukt dat niet,,,,,,,,,grote tuin amaai
            er is een optie; verhuizen,,,,,hahaha

            Comment

            • Ready Set Grow
              Retired
              • Jan 2010
              • 796

              #7
              Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

              Nja als je op een dag geld schijt, of eens de lotto hebt gewonnen..

              Comment

              • Daggeroth
                Retired
                • May 2009
                • 522

                #8
                Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

                mooie planten, jammer dat de helft geripped is..

                Comment

                • Wierie Wierie
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2008
                  • 848

                  #9
                  Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

                  Whoo dat is nog eens wat anders als hier in NL

                  Wat een struiken zeg.

                  Jammer dat ze die andere planten hadden gestolen
                  NLX outdoor kweek 2011
                  Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                  De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                  Comment

                  • R()b
                    Retired
                    • Sep 2009
                    • 159

                    #10
                    Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

                    the giant Yumbol plant lijkt op een kerstboom wtf

                    Comment

                    • Sebhasj
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Mar 2010
                      • 66

                      #11
                      Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

                      zie er nice uit
                      mooie groote struiken

                      Pease

                      Comment

                      • ama
                        Retired
                        • Mar 2010
                        • 182

                        #12
                        Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

                        wa een toppen ik ben jaloers

                        Comment

                        • Sjakie46
                          Retired
                          • Apr 2010
                          • 19

                          #13
                          Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

                          Leuk verslagje! staan flinke bomen tussen!

                          Comment

                          • bmwMpower
                            Retired
                            • May 2010
                            • 4

                            #14
                            Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

                            tering ziet er goed uit, zitte zeer dikke toppe tussen

                            Comment

                            • BREWER
                              Retired
                              • Oct 2009
                              • 204

                              #15
                              Re: Terras -en guerilla kweekje, Spanje..

                              Ik wil er ook heen!

                              Comment

                              Bezig...