Kan je buitenwiet ook aftoppen.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Shalof50
    Stoner
    • May 2010
    • 20

    #1

    Kan je buitenwiet ook aftoppen.

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal misschien kan iemand mij zeggen of je Buitenwiet ook kan aftoppen en of dit op dit dezelfde manier gaat als de Binnenwiet.

    Mijn plantjes zijn nu zo'n 76 cm groot zie foto .
    Nu zag ik om grote toppen te krijgen dat je ze ook kan dieven.
    Het is Amnesia Haze en Silver Haze
    Ben eigenlijk nog een beginner maar wie niet waagt wie niet wint.Plant2.jpgPlant1.jpg
    Alvast bedankt
  • albes
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2010
    • 208

    #2
    Re: Kan je buitenwiet ook aftoppen.

    Ik denk van wel -- het is toch krek dezelfde plant.

    Comment

    • Shalof50
      Stoner
      • May 2010
      • 20

      #3
      Re: Kan je buitenwiet ook aftoppen.

      Ja dat wel maar zie alleen over binnenkweek van alles staan over toppen en fimmen.

      Comment

      • putah
        Retired
        • May 2010
        • 1

        #4
        Re: Kan je buitenwiet ook aftoppen.

        Ik heb voor het eerst een plantje en die staat buite. vanaf morge ga ik hem al laten bloeien, maar iig: Ik heb hem wel geprobeert te toppen, ik weet niet zeker of het helemaal goed is gegaan, maar in ieder geval is de plant heel wat voller geworden (dôh). Ik wist echter ook niet zeker of het gewoon kan buite dus ik ben ook wel benieuwd

        Comment

        • thelos
          Bong Master
          Lucky Member
          • Jun 2008
          • 306

          #5
          Re: Kan je buitenwiet ook aftoppen.

          tuurlijk gaat het gewoon buiten, heb nu een plant staan die ik 1 maal gefimt heb en daarna de 4 nieuwe hoofdtoppen na 2 weken allemaal nog is getopt. Ik zie niet waarom het buiten niet zou lukken :p
          grtz,thelos

          Comment

          • Shalof50
            Stoner
            • May 2010
            • 20

            #6
            Re: Kan je buitenwiet ook aftoppen.

            Ok
            Ze worden op 30 juli 6 weken oud en dan gaat de bloei in hoorde ik ergens. Je mag het 2 weken voor de bloei toch niet meer doen of mag dat wel.
            En andere vraag is mag het in principe bij alle soorten wietplanten dat fimmen en toppen.
            Thnxx

            Comment

            • z750s
              Senior Stoner
              Member
              • Jul 2010
              • 31

              #7
              Re: Kan je buitenwiet ook aftoppen.

              Ik ken zelfs mensen die nog toppen als die dik een week in de bloei staat, dus ja je kan buitenwiet toppen.

              Grtzzz z750s.

              Comment

              • Shalof50
                Stoner
                • May 2010
                • 20

                #8
                Re: Kan je buitenwiet ook aftoppen.

                Ohw maar ty voor een antwoord te geven. Heb het getopt en gefimt en zie al verschil.
                Dus dat wordt lekker smoken dan

                Comment

                • enduror
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jul 2010
                  • 60

                  #9
                  Re: Kan je buitenwiet ook aftoppen.

                  vandaag nog es getopt jazeker kan dat

                  Comment

                  • Shalof50
                    Stoner
                    • May 2010
                    • 20

                    #10
                    Re: Kan je buitenwiet ook aftoppen.

                    Heb het gedaan en ty allen voor jullie antwoorden , ze zien er mooi uit en het groeit nu ook sneller lijkt het wel .

                    Comment

                    • Xtreme
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 4271

                      #11
                      Re: Kan je buitenwiet ook aftoppen.

                      Ik zou toch maar gaan verduisteren. Haze zal niet voor eind oktober rijp zijn, wellicht pas ver in november. Dat betekent toprot in het najaar. Haze is niet ideaal in ons klimaat.

                      Comment

                      Bezig...