Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toevoegingen voor een betere smaak.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    yep, inderdaad

    in warme koffie hoef je toch ook minder te roeren om hem zoet te krijgen...

    Comment


      #17
      klinkt allemaal super. maar heeft iemand hier dit al effectief uitgeprobeerd en er resultaten van? is het nu de hele cyclus of enkel tegen het einde toe?
      peace

      Comment


        #18
        Leuk idee, ik hoop dat ik wat resultaten zie voordat ik suiker toe zou moeten voegen aan mijn kweekje

        Comment


          #19
          hier boven staat het al, witte suiker is geraffineerd
          je zou suiker moeten nemen die zo weinig mogelijk raffinage processen
          heeft doorlopen. suiker bevat als die zuiver is veel mineralen
          w.o. ijzer
          dus lopend en donker, kandij siroop bevoorbeeld
          ook je water niet koken met die lepel siroop in, dan breek je die
          mineralen af die onze meid ook heel graag lust
          hand warm water is voldoende
          hoop jullie geholpen te hebben

          Grt

          Comment


            #20
            werkt dit echt met suiker? XD worden de toppen hiervan ook zwaarder?grtz
            Wil je van Bil bel dan naar GIL

            Comment


              #21
              werkt op zich wel, ma je moet dan echt minstens 10 klontjes suiker op 2 liter water doen.. een maat van me deed op de piek 18 suikerklontjes op 2 liter water (wat ook in een fles cola zit )


              groet

              Comment


                #22
                Re: Toevoegingen voor een betere smaak.

                Ik heb dat ook gedaan maar kwist geen verhouding, dus heb ik 200 gram suiker+ 30 cl grenadine toegevoegt op 10 liter water beter te veel dan te weinig dacht ik toch

                Comment


                  #23
                  Re: Toevoegingen voor een betere smaak.

                  hey

                  ik heb me subtraat van me plant beetje laten opgaan,, moet dus tot het eind van de bloei voeding geven, nu krijg je hiervan een scherpe smaak waar ik neit zo van houd..

                  nu zou ik sweet leaf kunnen toevoegen,, maar het is maar 1 van me planten waar het is dus beetje kansloos om daar weer wat voor te kopen vind ik zelf.

                  staan de planten nog steeds overiend?

                  Comment


                    #24
                    Re: Toevoegingen voor een betere smaak.

                    Je kunt suiker toevoegen tot je een ons weegt, maar cannabis neemt gewoon geen
                    suiker op in moleculaire vorm. Cannabis maakt alleen suikers (zetmeel) aan bij het fotosynthese proces. Bij het drogen is het zelfs de bedoeling dat suikers (zetmeel) worden afgebroken. Verbrande suiker, of dit nu in de plant zit in de vorm van zetmeel of nadien op de plant is gespoten, geeft beslist geen zoete smaak. Meng maar eens wat suiker door je joint en ondervindt maar hoe lekker verbrande suiker smaakt. De smaak en geur van je wiet wordt uitsluitend bepaald door terpenen. Terpenen zijn vluchtige en brandbare stoffen die de plant aanmaakt en een plant eigen geur hebben.
                    Bij menthol sigaretten wordt ook geen pepermunt in de grond gestopt en bij Glenn pijptabak ook geen karamel toffees. Zuurkool wordt ook niet gemaakt door azijn aan voedingswater toe te voegen. Een juiste voedingsbalans is de enige manier om de terpenen optimaal te doen ontwikkelen. Suiker vormt geen onderdeel van plantenvoeding.

                    Xtreme

                    Comment


                      #25
                      Re: Toevoegingen voor een betere smaak.

                      grappig! Ik wist dit nog niet yoh! Ga ik is een keer doen, suiker in mijn joint XD

                      grtz

                      Comment


                        #26
                        Re: Toevoegingen voor een betere smaak.

                        ik denk da ge het verkeerd versta green farmer: het is de bedoeling van dit te geven als voeding en niet in je joint te draaien

                        Comment


                          #27
                          Re: Toevoegingen voor een betere smaak.

                          ik denk dat je het verkeerd versta janleuri: het is volgens xtreme niet de bedoeling dit te geven aan de plant, het is zinloos en verslecht de smaak, green maakte hier een grapje over... verbrande suiker is niet te roken.. steek eens beetje suiker in brand, je zal merkn hoe hard het stinkt, en het is geen caramel geur hoor

                          beetje suiker op een lepel en de vlam er onder , wachte tot de suiker zwart word en dan eens lekker aan ruike! have fun

                          Comment


                            #28
                            Re: Toevoegingen voor een betere smaak.

                            Dus je kan gewoon kleinkorrelige suikers in je water doen en vervolgens er de plant mee voeden toch ??? ik denk niet dat ik het 100% begrijp hoe je dit het best kan doen :s

                            Comment


                              #29
                              Re: Toevoegingen voor een betere smaak.

                              Collegas, plz geef geen suikerwater aan wietplanten.
                              Dat heeft namelijk geen enkele zin.

                              Een plant neemt voedingstoffen op en geen smaakstoffen.
                              Het draait om npk en niet om marinades maken.

                              Groets esko,

                              Comment


                                #30
                                Last edited by Shades of Green; 29 April 2010, 16:06.

                                Comment

                                Bezig...
                                X