Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower afgebroken takjes stekken -Gekkigheid-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower afgebroken takjes stekken -Gekkigheid-

    Korting op 420shop
    Vorig jaar had ik paar problemen met afgebroken takken. Veel viel er nog te repareren maar bij 1 tak kon ik daar naar fluiten dus toen dacht ik tijd voor wat gekkigheid; "Autoflowers stekken".

    Autoflowers stekken kan natuurlijk niet, het stekje zal gewoon het ritme aanhouden van de moederplant je kan er nooit een nieuwe plant van kweken. Het was puur om te kijken wat er gebeurt, ik verwachtte er in ieder geval niet al te veel van.

    Dus hoppa, 2 takjes in een flesje water en zien of het overleeft. Wonderwel deden ze dat! Ze hadden het duidelijk zwaar, ze vergeelde maar er stierven maar een paar blaadjes af en niet alleen overleefden ze het ze gingen later in de grond ook gewoon weer groeien! Na een weekje in de stekgrond gezet en anderhalve maand later in de grote pot van de inmiddels verwijderde moederplant gezet. En voila nog 3 weken later stonden daar 2 schattige "lowriders" van een knappe 26 -27 cm.

    Goed, ze waren zwaar vertraagd en nogal fluffy met meer ongesuikerde suikerblaadjes dan bloemen maar daar gaat het niet om. Ze hebben het overleefd en waren prima te roken (althans zo is mij verteld want ik heb ze weggegeven, zelf had ik ze anders met het knipafval voor edibles gebruikt )

    IMG_3516.JPEG IMG_4032.JPEG IMG_4188.JPEG

    IMG_4626.JPEG IMG_4630.JPEG
    Soms is er niks te doen, totdat er iets te doen is. Geduld is een schone zaak. Sugar's Kweekverslag AF-jes buiten.

    #2
    Waarom ook niet
    Lopend Verslag

    Comment


      #3
      Plezant.

      Comment


        #4
        Yep, daarom kun je ze niet stekken dus...tis eigenlijk voornamelijk blad.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Ziet er wel leuk uit
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          Bezig...
          X