Ondergronds irrigatiesysteem moestuin verslag
Collapse
X
-
Re: Ondergronds irrigatiesysteem moestuin verslag
nee vorig jaar niks geworden... eerste keer ooit dat ik teleurgesteld was van royal queen seed zaad, ben al jarenlang trouwe klant en ineens koop ik 2 x 3 amnesia haze zaadjes waar er maar 1 van uitkomt, die dan nog is dood ging na 2 weken. Echt een kutervaring zeg. maar bon!
Dit jaar staat er wel een plantje! Momenteel heeft ie het goed naar zn zin. Weet niet of ik er een verslag over ga maken, ik zit ook niet meer zoveel op het forum. Als ik een verslagje maak laat ik het zeker hier weten.
cheerzgrow da weed, smoke it's buds
Comment
-
Re: Ondergronds irrigatiesysteem moestuin verslag
Mooi!
Eigen kweek-systemen zijn goud waard!Resident in Tenerife, Spanje.
3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-SpanjeComment




Comment