oogsten of nog wachten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • matthij
    Retired
    • Jun 2011
    • 1

    #1

    oogsten of nog wachten?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, ik heb 2 grote planten in de tuin staan alleen deze zijn nog niet volledig af gebloeid. mijn vraag moet ik toch de oogsten of heeft dat geen zin? het wordt slecht weer einde van de week, dus ik moet oogsten of snel een afdakje maken wat kan ik het beste doen...? alvast bedankt voor de reacties

    zie foto's:

    Host your images online with an easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

    Host your images online with an easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

    Host your images online with an easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
  • THCLOVER
    Banned
    • Apr 2010
    • 206

    #2
    Re: oogsten of nog wachten?

    als je zelf zegt dat ze nog niet voledig afgebloeid zijn moet je ze nog niet oogsten he
    vriendelijke groeten thclover

    Comment

    • thcfreak
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jul 2011
      • 16

      #3
      Re: oogsten of nog wachten?

      Ik zou ze zoveel mogelijk beschermen wat je zelf al zegt
      Wanneer zijn ze begonnen met bloeien? ik denk dat ze zeker nog 3 weken of langer moeten bloeien
      Je zal er nu niet zoveel aan hebben om nu te oogsten dus dat is jammer
      Ik heb begin september al mijn eerste oogst gemaakt buiten maar dan moet je ze verduisteren

      Comment

      • nothorius
        Expert Stoner
        • May 2010
        • 76

        #4
        Re: oogsten of nog wachten?

        vrees dat daar nog niet veel rookbaars aanhangt,zie enkel witte pistels
        grtz

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: oogsten of nog wachten?

          Die moeten nog wel een weekje of 4 lijkt me zo.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: oogsten of nog wachten?

            als je die nu oogst ga je niks te roken hebben das jammer en planten smelten niet van regen en slechter weer hoor daardoor gaan ze juist afbloeien

            suc6
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...