Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opzoek naar wiet soorten met een specifieke smaak (buiten kweek)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Opzoek naar wiet soorten met een specifieke smaak (buiten kweek)

Korting op 420shop
    Yeeeps dit bericht is bestemd voor alle mensen die al buiten wiet hebben gekweekt,

Ik ben op zoek naar goeie wiet soortjes in mijn ogen is VOORAL de smaak van belang. Ik heb Black Jack al eens gekweekt en deze heeft een heel goeie smaak. White widow heb ik ook eens gekweekt en deze viel dan minder mee (kwa smaak).

Heeft er iemand één van de volgende soorten al eens geprobeerd amnesia, bubble gum, haze, skunk, buddha cheese, Jack Herrer of andere soorten die qua smaak heerlijk zijn???

Indien ja was het smaak herkenbaar voor het soort die je gekozen had??

Thx

Re: Opzoek naar wiet soorten met een specifieke smaak (buiten kweek)

Bubblegum !! sterke zoete smaak en slaat sterk tegen je keel

Comment

Da's toch wel heel erg afhankelijk van waar die Bubblegum vandaan komt. Niet elke Bubblegum is hetzelfde.
      Smokereport van de Bubl die ik had.
      White Widow heb ik gehad van De Sjamaan, die is echt super-kruidig en absoluut niet als de WW die je in de shop tegen komt.

Hazes (niet Roxeanne helaas) heb ik gehad, de smaak staat me niet aan.
      Smaken zijn erg persoonlijk, 't blijft een kwestie van gewoon proberen denk ik.
      Veel soortjes tegelijk kweken dus

@Ren: Verkooppraatjes ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Beste buitenwiet is Texada Timewarp!

- Staat tussen de High Times beste strains van 2010
        - Unieke smaak, beter dan haze en kush!
        - Binnen 45 dagen afgebloeid!
        - Zeer schimmel- en butrot bestendig

A_Giant_Texada_Timewarp_Plant_by_sonnyboy420.jpg

Meer informatie:
        Texada Timewarp is of Vancouver Islands most plentiful and common outdoor
        strains, and with good reason. Its big lemony buds are a legend out here and
        have been considered the taste of British Columbia’s Gulf Islands for around 30
        years now. The Original Texada Timewarp is a clone only and has been kept going
        for many decades. Many BC breeders have made crosses of it to add to there
        collection. The serious outdoor farmers in BC keep coming back to this old
        favorite for it hardy growth, big yields, and great high. Very consistent early
        strain that can take a little bad weather if it has to.

The Timewarp is a sweet tasting strain with a more enjoyable high than many
        other outdoor strains. The buds ripen up in the last week of September here in
        Southern BC and in the warmer parts of Quebec, and southern Ontario. The plants
        are about 5-8 feet tall and can get quite wide if topped. Good strain for long
        term storage as it will keep its smell for a long time when stored properly. A
        lot of growers in BC look for strains that keep the quality when in storage. In
        fall time prices can get so low here, that many growers wait awhile to sell
        their crop.

Beschrijving op Urban Dictionary:
        A high grade strain of Marijuana that will blow your fuckin' mind.
        I smoked a bong full of Texada Time Warp and got so blasted I thought I saw Jesus cumming. He wasn't even wearing a condom.

Deze plant is gemaakt door een Nederland die in Texada is komen wonen. Zijn vrouw had zaadjes uit Thailand meegenomen en hij heeft daar de Texada Timewarp gemaakt. Waarmee hij ook al 2x de Cannabis Cup in Vancouver voor buitenwiet heeft gewonnen. Blijkbaar is het DE smaak van BC BUD

Wat wil je nog meer erover weten?

Comment

Uit de coffeeshop heb ik vaak de amnesia en jack herrer geprobeerd. De laatste blijft mijn favoriet, de eerste is voor mn gevoel nog sterker dan de laatste. Ik heb deze soorten niet zelf gekweekt. Mijn beste buitenwiet was de Big Bang van Greenhouse (vorige jaar buiten gekweekt).
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

aardig gek!!!
            texada timewarp, dacht dat ik de enigste was die hier wat mee doe.
            ik sluit me aan bij het bovenstaande, texada timewarp rocks

Comment

Bezig...
            X