De bloei

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LazyAssGrower
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2010
    • 146

    #16
    Re: De bloei

    Hee mensen, ik heb een vraagje..
    de toppen aan het uiteinde van de takken zijn wel al wat dikker maar de rest is nog best dun. worden deze toppen nog dikker of zijn dit gewoon nutteloze toppen ?
    alvast bedankt.

    Later

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #17
      Re: De bloei

      Hoeveel weken staan ze nu in de bloei dan?
      Want naarmate de bloei vordert worden de toppen ook dikker...

      Comment

      • LazyAssGrower
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Jan 2010
        • 146

        #18
        Re: De bloei

        ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet echt op gelet heb omdat dit mijn eerste kweek is...

        Comment

        Bezig...