Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Efficiėntie Cannabis kweken in de zon!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Efficiėntie Cannabis kweken in de zon!

    Korting op 420shop
    Howdy! Ik wou jullie laten zien hoe efficient het is om wiet te kweken in de zon!



    Hierboven zie je een grafiekje dat laat zien hoeveel KwH zonne energie er valt op een gemiddelde dag.

    Scenario: Ik heb een paar zaadjes en die stop ik begin mei in de grond want het is lekker weer buiten het is een indica dus ik verwacht mijn oogst eind september

    Hoeveel licht krijgen mijn planten nou? veel beter dan een HPS?Belangrijk:
    Groot voordeel is dat de zon puur wit licht bestaat. dat is een evenwichtig mengsel van rood blauw en geel bestaat dus ideaal voor groei en bloei (hps is meer oranje rood).



    Update:
    zon kwalitijd wereld wijd!

    Laatst vroeg iemand of hij goed wiet kan laten groeien in spanje. Lets find out! in nederland is het gem. zomers en winters 110 watt/m2. en in spanje up to 230 Gemiddelt! dus dat betekend dat je de gegevens uit NL met x2 kan vermenigvuldigen
    Twice as Much Power, Twice as much Weight on the Flower (jaja ik kan rijmen)

    Ik heb een foto gevond op mein heilige boek >Wikipedia


    Sorry zuiderburen jullie zon is even energiek als de onze



    UPDATE:
    Zonlicht vergeleken bij Man-Made light

    ZON:

    HPS(natrium):

    HQL(kwik damp):

    Fluorecentielicht(TL):

    Halogeen of HQI:


    Zoals je kunt zie moet je alle lampen tegelijk aanzetten om elk spectrum licht van de zon te krijgen. helaas word niet al het al het licht op genomen in de plant het groen gele licht van de zon en lampen word afgekaatst... maar who cares.... het is tog gratis



    dus als je de kans heb om buiten te kweken... why not?
    goodluck idereen


    (het is een indicatie berekening dus kan anders zijn)

    correct me if I'm wrong!
    Last edited by Nerub; 7 January 2009, 20:27.

    #2
    Netjes .

    Grtz

    Comment


      #3
      nu nog de perfecte dag om de dames buiten te zetten eeh

      Comment


        #4
        hehehe ,, netjes

        begon allemaal toen ik die vraag bij natuurkunde kreeg hea en ik zo super veel vrage had voor die man totdat ie wegliep want er niets meer van snapte xD

        maar netjes opgezocht,, egt hoowr door die opdracht snap ik het hele hoofdstuk omdat het tenminste iets was dat mij intresseert en alles uitrekenen xD

        over de perfecte dag..

        (mening van mijn oom)

        Koninginne dag..

        vaste dag, is t al lekker weer, en niet te vroeg, dan blijve je plantjes zon 2-2.5 meter en niet super struiken..

        zal ze ook eerst in potte plante, want slakke houde ook van onze liefjes

        Greetzz

        Comment


          #5
          whoopz staan in het verkeerde topic hoort bij buiten kweken info(lijkt me wel zo handig) alsie verkeerd staat maggie erges anders gedumpt worde

          Comment


            #6
            Dat weten we dan ook weer
            Heb hem even voor je verplaatst.

            Mooi topic!

            Peace

            Comment


              #7
              Thnx ik denk dat dit meer Home Sweet Home is.... alsie bij binnenkweken staat lijkt et net alsof ik antie binnekweek ben... NIET zo

              Comment


                #8
                wel jammer dat die wattage bedragen aflopend zijn, dus geen consistiteit en als ze in de bloei gaan krijgen ze minder watt .
                maar het is nog wel goedkoper als een hps systeem zoiezo

                Comment


                  #9
                  jups... of op de evenaar een plantage beginnen 350 watt daaro 3x zoveel als bij ons in de zomer En het is het hele jaar door omdat ze geen winters kennen daar !! wouwie

                  Comment


                    #10
                    Leuke info voor de buitenkwekers!
                    nice job
                    grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Mooie thread zeg, ik vind 'm best interessant!

                      Heb je bedankt voor deze thread, mooi werk zeg (Laten we allemaal buiten gaan kweken! )
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #12
                        danku ik voel me zeer ver eerd

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14

                            Comment

                            Bezig...
                            X