Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten wiet kweken voor dummies

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Buiten wiet kweken voor dummies

    Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
    De zaken waar je naar zoekt als het om voeding gaat is dat ze organisch zijn, dus geen kunststoffen bevatten die je niet in je lijf wilt. NPK (stikstof, fosfor en kalium) zijn de aanduidingen waar je naar op zoek moet gaan omtrent meststoffen (wat voor de plant dan belangrijk is dus). Voor de rest moet je eens wat opzoeken over meststoffen wil je wat specifieke kennis opdoen.
    Je kan ook altijd online bestellen bij verscheidene shops. Je hebt een winkel in West vlaanderen waar je wel terecht kan, ook in Brussel is er een. Misschien van leden die hier af en toe naar Alien gaan kan je een dienst vragen van daar iets te kopen en dan koop je dat gewoon af, heb ik ook nog gedaan...

    Greetzzz
    Klei bevat ook al die stoffen, voolstaat dat ook als voeding?

    Comment


      #17
      Re: Buiten wiet kweken voor dummies

      Oorspronkelijk geplaatst door Sciter View Post
      Klei bevat ook al die stoffen, voolstaat dat ook als voeding?
      als de bladeren beginnen te verkeuren dan is de voeding uit het medium op en als ze dan niet in volle grond staan, ga je dan toch moeten kijken om bij te voeden.

      Betaalbare complete voeding is zoals aangegeven de Plagron Alga - lijn

      In volle grond komt dit wel goed uit zichzelf!
      sigpic

      Comment


        #18
        Re: Buiten wiet kweken voor dummies

        Aloha

        ik heb een vraag, ik zit hier nu in Australie, en ik vraag me af, hoe doe ik toch me plantje klonen? t is niet zo dat ik nog nooit een plantje heb gezien ofzo, maar ik heb nog nooit zelf gekweekt, dus je ken me wel een dummie noemen maar dan was dus mijn vraag, of iemand me kon uitleggen hoe je dat moet doen, want ik heb wel een aantal dingen via google gelezen, maar daar heb ik niet zoveel aan omdat ik het puur natuur overdag in me tuin zon laat vangen, en savonds haal ik em weer naar binnen, en ik weet ook nie hoe groot je dat moet afknippen/snijden of whatever

        Comment


          #19
          Re: Buiten wiet kweken voor dummies

          http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...aken-t203.html

          Comment


            #20
            Re: Buiten wiet kweken voor dummies

            Hoi ik heb een vraag.Ik heb er 5 op balkon hoe moet ik die snoeien.Weet jij dat of waar ik dat kan vinden[die informatie0groet aso1

            Comment


              #21
              Re: Buiten wiet kweken voor dummies

              Snoeien? Wat bedoel je met snoeien? Oogsten of?
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #22
                Re: Buiten wiet kweken voor dummies

                Oorspronkelijk geplaatst door aso1 View Post
                Hoi ik heb een vraag.Ik heb er 5 op balkon hoe moet ik die snoeien.Weet jij dat of waar ik dat kan vinden[die informatie0groet aso1
                nooit snoeien mate!

                enkel toppen of oogsten: representatieve posts zijn hierboven terug te vinden.
                sigpic

                Comment

                Bezig...
                X