Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken in het bos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken in het bos

    Korting op 420shop
    Leuke hobby als je ergens op een bosrijke camping staat of omgeving woont.
    Een aantal jaren geleden kwamen wij op het super idee om wat wijffies in het bos te deponeren.
    Ik kan je vertellen de eerste jaren liepen uit op aangevreten planten en minimale opbrengst.
    Een goede plek voor de plantjes is het belangrijkste van allemaal. ( plek voor 3 a 4 per locatie. )
    Ten eerste omdat je de planten voor je eigen wil houden en omdat ze voldoende licht moeten hebben.
    Met zoon natuurlijke wiethok locatie kan ik je niet helpen, dat wordt zelf veel uren van de natuur genieten.

    Belangrijk zijn een aantal dingen.
    Gebruik een grote speciekuip, graaf die in en vul met de gewenste potgrond.
    Plant daar je wijffie in die je thuis al beetje hebt laten groeien voor het raam.
    Rondom de plant graaf je in een straal van 1 meter kippegaas in de grond.
    Ongeveer 50cm in de grond en zoon 1,5m boven de grond.
    Dit tegen het aanvreten van dieren die zijn namelijk net als de homosapiens gek op weedy.
    Het is echt als leuke hobby erbij, je kunt er dus nog meer energie in steken en de plant volledig beschermen met gaas.
    Let daarbij wel op dat je een deurtje maakt zodat je er zelf nog bij kan komen mocht dit nodig zijn.
    In het bos heb je wel sneller last van ziektes en luis kijk daar voor op http://jointjedraaien.nl/wietforum/f25/
    Gebruik gewoon een goede groei en bloei voeding zo nu en dan afhankelijk van hoe vaak je kan geef je voeding.
    Tijdens een lekkere zomer kunnen de wijffiez je gaan verbazen en je voorzien van een dampende opbrengst.

    Kortom een leuke hobby voor de zomer, en goedkope met liefde gekweekte weedy.
    Enne kijk uit voor de veldwachter :p

    Grtzz Weedy
    Last edited by WeedSide; 6 February 2009, 21:43.
    Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
    Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door WeedSide View Post
    Enne kijk uit voor de veldwachter :p

    Grtzz Weedy

    Comment


      #3
      "
      Dit tegen het aanvreten van dieren die zijn namelijk net als de homosapiens gek op weedy. "

      "
      Grtzz Weedy "


      Nooit geweten dat homosapiens gek op mij waren, en dat er een tweede Weedy was, Weedside!

      Wel wat leuke tips!
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
        "
        Dit tegen het aanvreten van dieren die zijn namelijk net als de homosapiens gek op weedy. "

        "
        Grtzz Weedy "


        Nooit geweten dat homosapiens gek op mij waren, en dat er een tweede Weedy was, Weedside!

        Wel wat leuke tips!
        Tjaa weed ken er ok nix aan doen heb die naam gekregen
        WeedSide zal wel te lang voor de meeste zijn vandaar dat ze me Weedy noemen.
        Ma ik ben wel Weedy2 hoor mag jij Weedy1 zijn
        Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
        Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

        Comment


          #5
          Ik vind 't wel best

          Ga je dit jaar ook nog in het bos wat planten zetten?
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
            Ik vind 't wel best

            Ga je dit jaar ook nog in het bos wat planten zetten?
            Ik wel!! ben vandaag al een plaatske gaan vrijmaken tussen een dicht begroeid stuk (moeilijk bereikbaar dus).

            Comment


              #7
              ik ga der ook een paar geurilla zetten

              je zal van me horen grtz

              Comment


                #8
                nope ik dit jaar niet denk ma mocht het er van komen laat ik het jullie weten.
                zou leuk zijn als jullie strax is foto van jullie weedycamp laten zien
                ben benieuwd, zal ook is zoeken naar wat fotoz van vroeger.

                Latexx mensjez
                Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
                Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door GroovaLicious View Post
                  Ik wel!! ben vandaag al een plaatske gaan vrijmaken tussen een dicht begroeid stuk (moeilijk bereikbaar dus).
                  Wel zorgen dat ze voldoende licht krijgen goza anders loopt het uit op nix en dat zouw zonde zijn van de moeite
                  Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
                  Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

                  Comment


                    #10
                    Als je reageerd op het vorige bericht gebruik de quote functie dan niet!

                    Behalve als het er duidelijker door word ( bijv door een gedeelte van een grote tekst te quoten! )


                    Bij voorbaat dank
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      verplaatst naar info...

                      grtzzz

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door WeedSide View Post
                        Wel zorgen dat ze voldoende licht krijgen goza anders loopt het uit op nix en dat zouw zonde zijn van de moeite
                        Daarom dak een plaatske heb vrijgemaakt he, wa takken weggedaan enzo...

                        Comment


                          #13
                          ik heb ook paar keer geteeld in de bossen is goed gegaan herten lussen ze ook wel hahahahah
                          we hebben toen zelf open plek gehakt in dicht denne bos

                          Comment


                            #14
                            zal ook niet een beetje de aandacht trekken, zon kippegaas constructie om een plant heen

                            ik zet elk jaar gewoon 5 wietbomen in de tuin bij pappie en mammie en me oude buurjongen, tevens beste kameraad die doet dat ook
                            die wonen in een nette buurt dus daar heb ik ook maar een kleine kans dat ze geript worden, bovendien is me pa met de vut dus die loopt hele dagen te tuinieren en heef al redelijk wat ervaring opgedaan met wietplanten

                            en eind augustus kom ik ff langs en knip ik de boel eraf

                            das genieten

                            groet

                            Comment

                            Bezig...
                            X