Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat zou jij doen?Een ripper op bezoek gehad?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wat zou jij doen?Een ripper op bezoek gehad?

    klopt, terugkijkend had k geen planten bij de buren moeten zetten, ..

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door Ariebombarie View Post
    En dan ga je naar de politie en zeg je: Kijk hij heeft mijn illegale planten geroofd

    Zie die vent al achter zijn buro zitten....
    [ATTACH=CONFIG]275047[/ATTACH]

    nee k stap niet naar de politie,..

    Comment


      #17
      Re: Wat zou jij doen?Een ripper op bezoek gehad?

      Dat is altijd klote als een ander er met je oogst vandoor gaat
      Heb het jaren geleden ook meegemaakt maar wraak is zoet en jawel ze kwamen het jaar erop terug

      Alleen was ik voorbereid overal vislijnen zeedraad met vishaken gespannen en latten met spijkers weggelegd
      in de kas en sensor geplaatst buitenom de aardlekschakelaar met blank koper voorlangs mn planten de sensor zette daar stroom op nadat beweging gemeld was

      Oh wat heb ik genoten toen ik de stukjes stof in de vishaken zag zitten en ze in de latten hadden gestaan
      of ze stroom gehad hebben weet ik niet maar MN planten stonden er nog

      Tegenwoordig kweek ik het grootste deel in potten en gaan ze snachts gewoon de schuur in dat is nog het veiligste je wil immers ook geen dooie dief bij je planten vinden

      Comment


        #18
        Re: Wat zou jij doen?Een ripper op bezoek gehad?

        daarom zeg ik het niet tegen teveel mensen en eigenlijk best tegen niemand zoals QNQ zegt!
        de dag vandaag kan je niet veel mensen meer vertrouwen .. ale ja dat hangt dan ook weer allemaal af met wat voor mensen jezelf omgaat he
        ik heb bijvoorbeeld een lange tijd ook op de tippen van men tenen moeten lopen maar heb met heel veel slechte vrienden gebroken en nu heb ik dit nimeer voor, van die stoten
        beste gewoon low profile en bij de buren vind ik zowizo al geen goed idee..
        je kan nooit weten wat zun verder zeggen tegen hun beste vrienden dan ...
        en dat zijn niet jou beste vrienden he dus daar moet je wel beter over nadenken

        hoop voor jou dat het nog goed komt

        grtz

        Comment


          #19
          Re: Wat zou jij doen?Een ripper op bezoek gehad?

          9mm is de oplossing
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #20
            Re: Wat zou jij doen?Een ripper op bezoek gehad?

            nee luchtbuks met 9mm alleen jammer dat ze zo duur zijn er staan niet veel planten maar als mijn plantenweg zijn dan moet k elke dag minimaal 5gram bij de shop halen

            Comment


              #21
              Re: Wat zou jij doen?Een ripper op bezoek gehad?

              Scheelt iets als ge elke dag 5 gram smoort ze kerel. Als ge dan nog tijd hebt om 100 keer per dag naar uw planten te gaan zien... Veel onsamenhangend geleuter. Misschien ni zo slecht dat ze uw planten komen halen. Tijd om wat te minderen.

              Comment


                #22
                Re: Wat zou jij doen?Een ripper op bezoek gehad?

                Blijkbaar hebben ze bij de planten ineens ook zijn zinsbouw mee geritst.
                En ohja, ofwel heb je slechte vrienden, ofwel moet iemand je niet.
                De enige die daarop kan antwoorden ben jij.
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  #23
                  Re: Wat zou jij doen?Een ripper op bezoek gehad?

                  triestig dat ze nergens van kunnen blijven pffffff

                  Comment

                  Bezig...
                  X