Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

google earth voor geurilla growers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    google earth voor geurilla growers

    Korting op 420shop
    als je een gepaste plaats wil zoeken om buiten te kweken kun je simpelweg google earth downloaden en thuis de ongekende plaatsen van je dorp verkennen.

    zo doe ik het toch altijd en het geeft je een prachtig overzicht met veel mogelijke groeiplaatsen

    #2
    Re: google earth voor geurilla growers

    High, jaman.

    jammer dat dat niet live stream is. anders zou je ook mooi plantjes kunnen gaan zoeken. ghehe

    Comment


      #3
      Re: google earth voor geurilla growers

      Veel plaatjes komen uit 2005.
      Veel plekken hier waren toen nog niet bebost, nu wel dus zo ideaal is google earth niet.

      Comment


        #4
        http://geo-vlaanderen.agiv.be/geo-vl.../kleurenortho/

        Comment


          #5
          Re: google earth voor geurilla growers

          Zeker goed idee ik had daar zelf ook al aan gedacht maar ik kom er toch achter dat als je voor guerillia aan het kijken bent dat je toch beter een wandeling of fietstocht kunt gaan maken.

          Want met google earth zie je lang niet alle plekjes uit de lucht die zeker ook interesant zijn.

          Bij ons zie je de bossen allemaal leuk op google earth maar daar is het simpelweg veel te druk met wandelaars etc om te kweken.

          Je kan beter ergens tussen een scheidings sloot ofzo van een weiland wat planten zetten.
          NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

          Comment


            #6
            Re: google earth voor geurilla growers

            Ik geef wierie wierie 100% gelijk!! Zelf heb ik ook google earth gebruikt en heb wel een goed plek gevonden maar 90% was gewoon niet te doen terwijl het op google earth perfect eruit zag...

            Maar het kan zeker goed helpen!

            Comment


              #7
              Re: google earth voor geurilla growers

              Ik heb dan weer ene locatie die op google earth er barslecht uitziet, maar in het echt super is!

              Comment


                #8
                Re: google earth voor geurilla growers

                lokale inspectie blijft noodzakelijk French, google kan helpen bij een eerste selectie, dat natuurlijk wel. Maar ik vind bv sporenonderzoek ook wel nuttig/noodzakelijk, en dat gaat wat minder op een hoogte an 70m ...

                Mijn guerilla-locaties zijn trouwens alleen bij benadering aan te duiden op google-earth, met een militaire variant werkt het beter maar die toegankelijkheid is zo slecht geregeld
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: google earth voor geurilla growers

                  Zie hier de uitvinding van Google Street View, goed de omgeving te verkennen vanaf de weg. echter natuurlijk niet in bospaadjes

                  Comment


                    #10
                    Re: google earth voor geurilla growers

                    Misschien maar eens een voorstel doen bij Google : google Weed View. Alle locaties waar gekweekt kan worden of al gekweekt wordt. Ben bang dat er wel wat fout volk op af zal komen....
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: google earth voor geurilla growers

                      Zelf ter plaatse ziet het er toch anders uit.

                      Comment


                        #12
                        Re: google earth voor geurilla growers

                        ja maar via luchtfotos kan je wel plaatsen vinden welke je via de fiets gewoon niet zou zien.
                        ....

                        Comment


                          #13
                          Re: google earth voor geurilla growers

                          Ik ga gewoon eerst wandelen in mijn streek,kijk uit naar ideale plaatsen I.P.V. te googelen,hier in de Vlaams Ardennen plaats genoeg voor guerilla-farming,bossen en voor de rest maisvelden ideale streek,ik weet wat doen in de lente!!

                          Comment


                            #14
                            Re: google earth voor geurilla growers

                            Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                            ja maar via luchtfotos kan je wel plaatsen vinden welke je via de fiets gewoon niet zou zien.
                            ....
                            Ja oke dat is ook zo

                            Comment


                              #15
                              Re: google earth voor geurilla growers

                              goede tip, volgend seizoen miss maar is een keer proberen dat guerrilla gedoe

                              Comment

                              Bezig...
                              X