Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat is THC??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat is THC??

    Korting op 420shop

    Last edited by monty; 26 August 2009, 11:12.
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    #2
    Re: wat is THC??

    Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post






    Zo heb ik er al een paar zien passeren, gasten die vroeger dood normaal waren en nu flippen voor zot?? onbegrijpelijk van een simpel jointje.. daarom vind ik ook wel dat er niet te los mag omgegaan worden met cannabis net als met alle soorten drug (ook alcohol) er moet altijd een vorm van voorzichtigheid zijn en als je dingen ervaart waarvan je twijfelt durf ervoor uitkomen en stel vragen aan ervaren gebruikers of een dokter voor er een probleem vormt..

    Want het is niet omdat een klein percentage daaraan onderhevig is dat zij die er geen last van hebben moeten gestuurd worden.

    Alle mensen zouden hun eigen verantwoording moeten pakken bij wat ze doen en er hun verstand bijhouden want het is nog altijd een eigen vrijheid ook al denkt vadertje staat tegenwoordig dat zij ons beslissingen moeten nemen en verplichtingen opleggen omdat zij oordelen dat zij weten wat best is voor ons. Door enkele domme individuen die nergens met verstand kunnen omgaan en het zo verkloten samen met enkele zwart-wit kijkers (met oogkleppen op) voor een voledige maatschappij.

    Mensen zouden moeten hun eigen keuzen kunnen maken en niet omdat ik in belgie geboren ben of woon automatisch aan wetten en verplichtingen verbonden zijn zelfs op uw eigen grond mag je niet doen en laten wat je wilt???

    PS: sorry voor topic vervuiling was weer effe aan het gaan, ik haat die politiestaat en onderdrukking die zich aan het vormen is
    Last edited by monty; 26 August 2009, 11:12.
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: wat is THC??

      Hoi kweker

      Mooi gedaan allemaal.
      Als ik het goed heb was er al wat uitleg over THC, maar dit is wel ietsje uitgebreider.

      Peace

      Comment


        #4
        Re: wat is THC??

        Van welke website heb je dit afgejat dan?

        De links werken niet helamaal (ik gok wikipedia?)
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: wat is THC??

          Oh, JD heeft gelijk..

          http://nl.wikipedia.org/wiki/Tetrahydrocannabinol

          Comment


            #6
            Re: wat is THC??

            ja natuurlijk en het onderste ergens anders... soms zoek ik wel eens wat op (te veel dus) en vind ik het nuttig eigenlijk...dus waarom dan niet posten.... (mag toch??) misschien vinden meer mensen het nuttig om te weten.... ik wel iig.
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #7
              Re: wat is THC??

              Plaats op ze minst even de bronnen erbij. Ik vind het eerder irritant als iemand wat post van ergens anders en geen bronnen plaatst.

              Comment


                #8
                Re: wat is THC??

                Inderdaad, Ook vind ik dat de niet werkende links er beter uit kunnen, of gecorrigeerd worden (maar dat is meer werk)
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: wat is THC??

                  ik wou het coorigeren want ik neem allemaal stukjes tekst...vervolgens ga ik bewerken en opslaan...alles goed maar zodra ik het hier wil plaatsen komt alles weer terug...probeer maar eens zou ik zeggen...

                  maar het blijft intresant...excuses voor de linkjes bij deze voor iedereen.....
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                  Comment


                    #10
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment

                    Bezig...
                    X