Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In de mais kweken, niet aan te raden..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    In de mais kweken, niet aan te raden..

    Korting op 420shop
    Hier heb ik een filmpje gevonden op youtube over onze duitse vijanden.
    Schandalig die helikopters!



    Greatz tjeute.
    Last edited by ; 18 December 2008, 19:18. Reden: Filmpje werkte niet meer

    #2
    Re: In de mais kweken, niet aan te raden..

    Heb ff je filmpje tussen de juiste tags gezet, je moet maar ff kijken welke .

    Mais is al een tijdje voorbij gestreefd, alhoewel in Belgie .

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: In de mais kweken, niet aan te raden..

      hier zie ik soms ook in de zomer de heli's rondvliegen boven landelijke gebieden

      misschien the same tang?

      Comment


        #4
        Re: In de mais kweken, niet aan te raden..

        pfff al die moeite voor een paar plantjes , het kost hen ongeloofelijk veel voor die heli en het personeel en dan heb je een paar planten gevonde voor iemand z'n eigen gebruik omdat hij nie binne kan kweken , en natuurlijk zeggen ze dat het voor verkoop is .

        kutflikken :p

        Comment


          #5
          Re: In de mais kweken, niet aan te raden..

          Jup, hier van hetzelfde, in de zomer passeren ze hier maar al te graag.
          Vorig jaar had ik er ook een paar staan tussen de mais maar die werden ontdekt door de boer
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: In de mais kweken, niet aan te raden..

            Damn, spijtig dat je plant werd ontdekt tjeute.

            Wanneer staat die mais eigenglij zo hoog? Dat is toch al in juni-juli....?

            Greetz,
            zion

            Comment


              #7
              Re: In de mais kweken, niet aan te raden..

              Ja vanaf juli denk ik en die blijft zo staan tot oktober, dus in principe hebben de planten genoeg tijd om af te bloeien en ze worden ook erg groot.
              Het is dus mogelijk om in de mais te kweken, maar vanuit de lucht kunnen ze het duidelijk zien!

              Greatz tjeute..

              Comment


                #8
                Re: In de mais kweken, niet aan te raden..

                Oorspronkelijk geplaatst door Cookiemonster
                pfff al die moeite voor een paar plantjes , het kost hen ongeloofelijk veel voor die heli en het personeel en dan heb je een paar planten gevonde voor iemand z'n eigen gebruik omdat hij nie binne kan kweken , en natuurlijk zeggen ze dat het voor verkoop is .

                kutflikken :p
                Inderdaad man, ze zijn niet helemaal 100% Een paar plantjes inderdaad en daar rukt dan een heel team voor uit...
                Bedankt nederlandse politie om de duitsers zo aan het werk te zetten, Zo gaan de guerilla / thuiskwekers weer de grens over om de wiet bij de coffeeshop te halen... Meer overlast... meer gezeik... Vicieuze cirkel
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    STFU.

                    Greetz
                    Last edited by ; 13 March 2009, 05:05.

                    Comment


                      #11
                      Het valt nog meer op als je je tent er omheen laat zitten

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door tommy guns View Post
                        hier zie ik soms ook in de zomer de heli's rondvliegen boven landelijke gebieden

                        misschien the same tang?
                        idd heb ik ook al gezien zo heli die gans de tijd rond mij vloog, hier aan de schelde, was aan het vissen in beschermd natuurgebied.....

                        Comment


                          #13
                          maisvelden voorbijgestreefd? dan gewoon paar lowryders tussen in een aardappelveld! goed gevonden toch, lowryder word even groot en heeft ook een donkere kleur....

                          Comment


                            #14
                            ja maar ge ziet die tss die openingen.
                            is nu wel de laatste plaats waaraan ik zou gedacht hebben om een paar plantjes te kweken.

                            maar ik heb een iemens groot maisveld achter mijn huis staanvan een of andere boer mss toch eens proberen.lol

                            Greetz
                            Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                            Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              over mijn wijk vliegen ze met heli met infra maar altijd overdag nooit s'avonds

                              daarom gaan mijn zon pas om 19:00 aan en heb zowiezo antidetectie
                              2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                              http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                              Comment

                              Bezig...
                              X