Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe inbraak en rippers voorkomen

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe inbraak en rippers voorkomen

    Korting op 420shop
    Last edited by evel_smoker; 15 October 2009, 13:03.

    #2
    Re: Hoe inbraak voorkomen!

    netjes, maar denk niet dat bendes voor 2 tot 5 plantjes een inbraak gaan doen hoor. tenzij je een dealer bent en een goede cashflow hebt mss

    Comment


      #3
      Re: Hoe inbraak voorkomen!

      Niet echt bendes , maar het zou niet de eerste maal zijn als een voorbijganger je plant ui de grond snatched! vuile tering ********

      mvg Izzz

      Comment


        #4
        Re: Hoe inbraak voorkomen!

        Voor een paar euro koop je een inbraakmelder op batterijen die een hels lawaai maakt. Wel opletten dat je hem zelf niet activeert.

        Xtreme

        Comment


          #5
          Re: Hoe inbraak voorkomen!

          er zijn al teveel mensen op dit forum waarvan hun plantjes plotseling zijn verdwenen, dus je loopt toch het risico dat je planten gestolen kunnen worden, terwijl je denkt dat dit niet zo is...

          Comment


            #6
            Re: Hoe inbraak voorkomen!

            Een gans in je tuin zetten?

            Comment


              #7
              Re: Hoe inbraak voorkomen!

              Of 'n Tazmaanse duivel? Aan de ketting?

              Comment


                #8
                Re: Hoe inbraak voorkomen!

                Gewoon dood schieten.

                Comment


                  #9
                  Re: Hoe inbraak voorkomen!

                  ik weet niet hoor, maar je kijkt gewoon ff over de schutting heen, of er binnen iemand is/licht brand en komt evt later terug. er is altijd wel een tijd dat er niemand thuis is.

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoe inbraak voorkomen!

                    nou ik weet het niet hoor bij mij hebben ze vorig jaar en ik had 5planten en heb de heele tijd van het jaar goed mijn best gedaan voor de planten en met liefde gedaan en goed voor gezorgt en op 1oktober net voor ik zou gaan knippen en weg warren ze in de nacht van vrijdag op zaterdag terwijl we lagen teslapen alus weg bij mij ik kon wel janken toen met
                    nu heb ik de boel hier verbouwd en heb hier en daar wat veranderd ik denk als ze nog een keer op de plaats komen of over de schuting klimmen dan is het risiko voor hen zelf

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoe inbraak voorkomen!

                      Probeer eerst een deftige Nederlandse zinnen te maken, want ik kan er echt niets van lezen hoor.
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoe inbraak voorkomen!

                        nou, ik weet het niet hoor bij mij hebben ze vorig jaar (en ik had 5 planten, heb de hele tijd van het jaar goed mijn best gedaan voor de planten, met liefde gedaan en goed voor gezorgd) op 1oktober net voor ik zou gaan knippen.....weg waren ze in de nacht van vrijdag op zaterdag, terwijl we lagen te slapen, alles weg bij mij ik kon wel janken toen.
                        nu heb ik de boel hier verbouwd en heb hier en daar wat veranderd. ik denk als ze nog een keer op de plaats komen of over de schuting klimmen, dan is het risiko voor hen zelf.

                        nu wel te lezen... beetje interpuncties, spellingcontrole en het klopt als een bus!

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoe inbraak voorkomen!

                          80 kilo zware hond kom het maar halen

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoe inbraak voorkomen!

                            Misschien wel een idee voor sommige mensen, een personal alarm in de tuin.
                            Je kan zo'n apparaat kopen voor 10 euro en het maakt een kabaal van hier tot tokio ( als de pin eruit gaat), gewoon met een vis lijntje bij de ingang van je tuin bevestigen.

                            Comment


                              #15
                              Re: Hoe inbraak voorkomen!

                              ja die persoonlijke alarmen werken het beste. visdraad eraan en als ze in de buurt komen gaat die af met 130 decibel, gegarandeerd dat ze maken dat ze dan meteen wegkomen.
                              vorig jaar hebben we er 2 zien wegrennen over de daken eentje viel van een muur af en brak zijn arm haha net goed .
                              week nadien heb ik mooi mijn oogst binnengehaald.

                              Comment

                              Bezig...
                              X