Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla Outdoor Growing

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Guerilla Outdoor Growing

Korting op 420shop
    High,

Nu het nieuwe jaar al begonnen is en mei dichter komt zal ik mij eens beginnen voorbereiden op de Guerilla =D.
    Zoals sommigen waarschijnlijk al hebben gezien ga ik ook buiten wiet kweken maar dat gewoon op mijn terras.
    Mijn kweekje zal bevatten:
    10 x Egypt X Jack Herrer (Waarvan 2 op terras)
    10 x Northern Light FEMINIZED ( Waarvan 2 op terras)
    3 x Baby E FEMINIZED
    3 x TPW FEMINIZED

Zo heb ik nog een goeie 16 zaden voor Geurilla =D

Ik heb al 2 mooie plaatsjes gevonden waar ik eventueel enkele foto's ga van nemen. Ben vanplan om rond april - mei alle zaadjes voor te kiemen en te laten groeien tot schuitjes van +- 20 a 30.cm, daarna in het bos ga ik niet het geheel om te spitten maar op elke plaats 10 x een kuil van diameter 50 cm en diepte 50 cm. Ik zal alle aarde eruit halen en er compost in werpen met wat mest. Als de plant in de gewezen kuil staat en een mooie hoogte heeft van +- 100 cm hoop k dat ik kan gaan toppen. Ergens in Augustus ga ik haksel aan de voetjes van mijn (hopelijk) dames haksel smijten omdat haksel voorkomt dat er veel Stikstof opname is. Dus hoe minder stikstof hoe meer bloei ^^. Ergens in September - Oktober hoop ik van mijn Baby E & TPW te gaan oogsten en ergens November - December mijn Haze omdat ik heb gehoord dat die rond de 12 a 16 weken bloeit :s.

Ik heb nog enkele vraagjes:

° Moet ik een kleine omheining maken voor ongedierte die eventueel mijn planten kan afknagen
    ° Northern Light, is dat geschikt voor buiten, zoja hoelang bloeit die buiten?

Als er nog enige tips zijn post ze maar =)

Re: Guerilla Outdoor Growing

Northern Light is een geschikte buitensoort. Ik kweek uitsluitend NLX, voordien gewoon buiten, de laatste jaren in de kas.Afhankelijk van het weer zijn ze eind september, medio oktober klaar.
    Bij de haze-soorten moet het weer echt meezitten. Soorten die in november en december zijn afgerijpt leggen meestal eerder het loodje: budrot, vroege nachtvorst e.d.

Comment

het knaagwerk gebeurd meestal rond de stam, daarom zet ik er altijd een klein koofje kippengaas omheen : gewoon een klein cilindertje is zat. Voor de rest is alles afhankelijk van je bushplek > als daar veel losse dieren komen tsja, dan is een wat robuuster afscheiding wel gewenst neem ik aan. Ook dat is trouwens zeer afhankelijk van wat voor beesten : één van mn stekkies wordt regelmatig begraasd door wat knuffelkoeien(koeien die niet gefokt worden voor melk of vlees). Alleen als ze zin in ravotten hebben willen ze nog weleens over mn plantjes denderen. Daar valt niks tegen te doen, een afscheiding zou teveel opvallen. En nog iets : op die plek heb ik altijd geoogst, soms wat meer soms wat minder maar strak elk jaar is het bingo, nooit ontdekt. Ons geliefde plantje is prima in staat zelf te overleven, zelfs na een warme omgelzing van mammakoe.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Hee,

Ben benieuwd naar je guerilla locatie's, blijkbaar ben ik niet de enige waarbij het al begint te kriebelen om erin te vliegen.
        compost is goed, in het bos zou ik wel kalkkorrels door de grond mengen en eventueel wat cocos. De cocos is goed omdat het je ph bufferd.

gtzz

Comment

Mijn kweek word geannuleerd vanwege in bezit genomen zaden door politie en waarschuwing...

Comment

Alleen compost en mest in je kuil

2 plaatsen x 10 kuilen a 50x50 = heel veel wat je mee moet sjouwen.

Waarom de boel niet mixen met de bosgrond. Bodem van een bos is al heel rijk aan voeding. Moet samen meer als voldoende zijn.
            recht is recht. krom is krom.

Comment

Ow, dat is lullig
              recht is recht. krom is krom.

Comment

OI!Time2GrowNow

een huiszoeking is altijd klote!!!!!die domme wetgeving,wie val je daar nu lastig mee met enkele planten,de flikke zijn ook NIET mijn vrienden.ik doe ook zelf aan guerilla-farming,ik laat mijn zaadjes ontkiemen,kweek ze 3à4 weken op,dan de rugzak in en dan op zoek naar een ideale plaats,meestal naast een maisveld of bos.Natuurlijk met een stafkaart waar ik mijn beplanting op aanduid want blowen tast je geheugen aan.
                nog veel sterkte,groeten

Comment

Bezig...
                X