Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

    Lekkere struikjes daarzo. Die Lowryders lijken wel bestoven kan dat Ik zie geen enkele pistel meer. of verkijk ik me zo

    Grtz

    Comment


      #32
      Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

      Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
      Lekkere struikjes daarzo. Die Lowryders lijken wel bestoven kan dat Ik zie geen enkele pistel meer. of verkijk ik me zo

      Grtz
      Lowriders waren rijp voor de oogst, ze hadden ook heel weinig pistels, maar wel mooie volle topjes. In totaal is er ongeveer 19gr nat afgekomen en 12gr droog mooi geknipt.
      Een voortreffelijke smaak en zoete geur, lichte, maar uitstekende high.
      Greetz

      Comment


        #33
        Attached Files

        Comment


          #34
          Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

          das balen en hopelijk zonder gevolgen.
          die boom van 3.5 meter daar krijg je wel wat meer vanaf dan 20 dus je kan niet teleurgesteld zijn.

          't is en blijft en prachtig kruid

          Comment


            #35
            Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

            Update 10:

            Politie langsgeweest, 4 planten weg. Zeer spijtige zaak, half jaartje voorraad verdwenen, ik schrok me rot toen ik het zag. Ze stonden bij een maat waar ik bijna dagelijks langsging om ze te verzorgen. Ging er even naartoe om ze aan iemand te laten zien, vind je vier potten mooi naast elkaar gezet, afdekzeil losgeknipt en je kunt niemand bereiken die de oorzaak van de tragedie kent. Stress alom. Al snel werd voor mij duidelijk wat er gaande was,
            het werd blijkbaar niet getolereerd door onze vrienden, omdat de planten zogezegd maar een 0.5 meter hoog mochten zijn, komaan wtf. Ze hebben ze zogezegd zien staan bij het passeren, zijn later wedergekeerd om ze om te zagen. Denk dat de straf heel weinig tot niets zal zijn, zorgen voor later.

            Maar zoals geweten had ik nog een extraatje staan, en die hebben het er mooi vanaf gebracht, gaat me toch wat ritjes koffieshop besparen.

            Op de eerste vier foto's zie je drie Bubblegummers, redelijk toegetakeld door weer en wind, ondervoeding, misschien toch teveel water in de grond, regen en ander ongedierte. Alhoewel eentje er toch redelijk bijstond, hebben de twee andere niet veel opgebracht. In de opbrengst die je ziet in het zakje op de weegschaal (74gr), zitten nog 3 Bubblegummer, 2 die in de buurt van de eerste drie stonden met toch redelijk wat top aan, en eentje die toegetakeld was door derden en die toch nog, dankzij verder met rust gelaten te zijn geweest, heeft opgebracht, dankzij haar zijscheuten. Daar bij die toegetakelde Bubblegummer stonden nog twee grapefruits. Spijtig was dat ik te snel ben geweest met die laatste drie te oogsten want ze hadden zeker nog twee weken kunnen staan.
            Dom, maar ik ben afgegaan op de eerste planten, die op de foto staan en die konden we niet laten staan, diezelfde,dag tegen de avond, op de laatste plek aangekomen, was al donker ondertussen, zonder eerst de planten te checken, omgehakt en meegenomen. Later bleken ze er erg goed uit te zien en weinig stress hebben gehad, dus eigelijk nog niet doorheen hun rijpingsproces waren. Desalniettemin is het lekkere weed en redelijke opbrengst.

            De laatste foto's in rij zijn twee Bubblegummers die iets meer verzorging hebben gehad, stonden dichter bij huis en hebben voeding, slakkenkorrels en meer verzorging gehad, voeding bestond uit korrels voor aardbeien en korrels voor tomaten. En die hebben zeker hun ding gedaan, toppen zijn de laatste weken beginnen opzwellen, dankzij die korrels en zeker dankzij het subliem mooi weer hier de eerste week of langer van oktober. Op de foto's zie je hoe groot er eentje is geworden, foto is genomen vanop ooghoogte en ik ben 1.80m dus ik schat dat ze en goeie drie meter moet geweest zijn. En mooie dikke toppen, mooier als de eerste oogst. Smaak gaat hopelijk goed zijn, ze ruiken toch lekker en zien er mooi gezond uit.
            Ik hou jullie nog op de hoogte met de laatste opbrengst.
            Laters
            Attached Files
            Last edited by Smokin' Ace; 16 October 2010, 20:34.

            Comment


              #36
              Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

              heb je toch nog een redelijke oogst , t zijn schoon toppen , wat karige planten maar met jouw aantal compenseerd dat zich en vooral met de sterkste die nog moet komen.
              nog veel oogstplezier en laat ze smaken .

              Comment


                #37
                Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                Ondertussen is alles mooi geknipt, alles van de laatste twee planten opbrengst, een kleine 90 gr, maar van uitstekende kwaliteit,
                lekker stoned en heerlijke smaak van mja bubblegum, komt in de buurt, uitstekend soortje iig.
                De structuur van de toppen valt niet met weed uit de koffieshop te vergelijken,
                maar van stonedheid en smaak, evengoed en in veel gevallen beter.
                Resultaat dit jaar, 74 gram van iets mindere kwaliteit, al valt het nog mee, waarschijnlijk cake van maken.
                en 90 gr overheerlijke buitenweed. 164 gr niet slecht, kan ik en enkele andere weer even mee voort.
                Groeten

                Comment


                  #38
                  Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                  laat het je smaken. niks beters dan je eigen cannabis,

                  Comment


                    #39
                    Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                    Misschien leuk om even te vermelden, ik moest normaal gezien op verhoor komen bij onze blauwe vrienden,
                    maar aangezien ik geen tijd kon vrijmaken en daar op het bureau ook niet, is het pv zo doorgestuurd naar de
                    onderzoeksrechter. Volgens de agent die ik aan de lijn had zou er weinig tot geen gevolg aan gegeven worden.
                    Zonodig, zei hij, kon ik later nog opgeroepen worden. Hopelijk Geen gevolg dus.
                    Grtz

                    Comment


                      #40
                      Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                      Spijtig van de blauwtjes, maar zo te zien kom je er goed van af! Toch een leuke opbrengst.

                      Comment


                        #41
                        Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                        Het staartje wordt langer, toch nog op verhoor moeten komen. Eerlijk gezegd tegen de vriendelijke politieagente, dat ik vriend aan huis was en mijn vriend hielp met de verzorging van de planten...
                        Kan voor de onderzoeksrechter blijkbaar niet door de beugel en ik krijg een minnelijke schikking van "'250"' euro met als optekening. "Er bestaan voldoende bezwaren om u te vervolgen inzake de feiten gepeegd te ***** op 03/10/2010 wegens 'verdovende middelen-Dealer." Nu moet ik zeggen ik ben geen heilige en heb geen blanco register, maar dit gaat erover. Er komen drie personen voor in het dossier, ik, een vriend en zijn broer. En alledrie hebben we deze minnelijke schikking ontvangen, 750 euro boete in totaal, we moeten het nog bespreken maar we gaan dit nog niet direct betalen, eerst is zien of we hier iets tegen kunnen doen. Ik ga alles hier blijven posten, zodat jullie ook kunnen zien wat een paar planten in je tuin als gevolg kunnen hebben.
                        Groeten Ace

                        Comment


                          #42
                          Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                          Typisch , de staat heeft altijd geld nodig . Ivm jurisdische stappen/wegen te bewandelen kun je het best Xtreme aanspreken ,die zit in de rechtswereld professioneel. Tof dat je ons op de hoogte blijft stellen. 'succes' ermee verder

                          Comment


                            #43
                            Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                            zo leuk en wel ten 1e lees dit aub goed SMOKING ACE.

                            5planten valleen onder het gedogen, punt 1 is het een verzonnen verhaal dat de planten maar 0.50cm mogen zijn
                            het maakt niet uit hoe groot of klein ze zijn.
                            al oogste je 1kg droog van ze alle 5 valt nog steeds onder het gedogen omdat het 5planten zijn.

                            ten 2e deze boete is niet corrupt.
                            ga aub in hoger beroep, teken het aan, en je komt er met niks van af, duidelijk dat deze blauwe heren geen verstand hebben, laat me raaien 2 met 1 streep slechts???

                            ten 3e kennis overkomen, na hoger beroep was hey er met niks van af, de agenten kregen de rechten nog eens hard voor gelegd.

                            ten 4e ook in essensie stond een man met hezelfde ook hey kwam er met niks van af, en ook die agenten kregen de les hard voorgelegd.

                            verder wens ik je succes toe en geloof mij, laat het niet hiermee zitten, ongeacht dat je geen lieverdje bent, dit valt erbuiten omdat je altijd nog een gedoogde achtertuin kweek had!

                            staff

                            Comment


                              #44

                              Comment

                              Bezig...
                              X