Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe guerrilla: soorten/zaden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe guerrilla: soorten/zaden?

    Korting op 420shop
    Beste leden,

    na een redelijk geslaagde eerste guerrilla twee jaar geleden wil ik het nu opnieuw proberen. De vorige keer gebruikte ik meerdere soorten autoflowers. Maar ik kwam er achter dat deze soorten niet uitermate geschikt waren i.v.m. toprot. Ik heb talloze verslagen en zaadverkoopsites geraadpleegd, maar vanwege de overload aan info, uitlopende meningen en niet meer bestaande zaadleveranciers zie ik door het bos de wietbomen niet meer. Mijn vraag dus:

    welke soort(en) raden jullie aan voor een guerillakweker met niet al te veel ervaring?

    Belangrijkste is dat ze niet schimmelgevoelig zijn en kunnen gedijen in ons niet al te tropische klimaat. Grootte van de plant, opbrengst is voor mij minder belangrijk.

    Alle tips, of beter nog, links om te bestellen, zijn welkom!


    #2
    Hollands hope, Frisian dew lijkt mij perfect,
    zelf ik heb bubba kush en Hollands hope voor guerilla dit jaar.

    Comment


      #3
      13Frisian-Duck-dutch-passion-blog13.jpgOmdat je dan onopvallende bladeren hebt, en wel de voordelen van de Frisian Dew zoals Skoriazz ook al voorstelde. Let wel op dat enkele mensen niet 100% tevreden zijn met de kwaliteit van de cannabis die er van af komt. Meningen zijn hier verschillend over. Mijn redenatie is dat het ligt aan een van de voorouders van de Frisian Dew: http://en.seedfinder.eu/strain-info/...Dutch_Passion/ http://en.seedfinder.eu/strain-info/...Dutch_Passion/Shaman-Dutch-Passion.jpg Ik heb er tot nu toe alleen binnen ervaring mee, maar alles wat ik erover lees is dat die buiten het ge-wel-dig doet. Zelf heb ik er een stekje van buiten staan , dus na dit jaar kan ik je wel vertellen hoe die het buiten doet.. Ruiken doet ze in elk geval lekker Ook niet zo extreem sterk. (nog wel altijd naar cannabis natuurlijk)
      Last edited by BackYardPlant; 9 April 2017, 12:09.

      Comment


        #4

        Ik ben as we speak moeders aan het maken van deze:

        https://sensiseeds.com/nl/cannabis-z...rrilla-s-gusto
        Heb deze 90% indica genomen voor de pijnstillende en rustgevende bijwerkingen, moet medicinale olie worden.

        De verhalen er over zijn lovend voor guerillia.

        Comment


          #5
          Bedankt voor de hulpvolle reacties mensen. Ik heb alvast wat shamanzaad besteld. Precies wat ik zocht dus. De frysian twijfel ik nog wat over. Lijkt me toch een beetje vreemd om een boom te hebben die juist niet lijkt op wiet. En ik heb daar inderdaad ook verschillende ervaringen over gelezen.

          Comment


            #6
            Ok. Met hulp van jullie berichten en voornamelijk van backyard heb ik de volgende soorten besteld: 1x Shaman
            1x Caramel
            3x Frisian dew

            Dit vanwege de goede reviews voor buitenkweekjes en omdat deze soorten nagenoeg niet vatbaar zijn voor schimmels. Ben benieuwd!

            Comment


              #7
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Bedankt QNQ. Erg hulpvol

                Comment


                  #9
                  Ik zit net de purple power zaadjes te googlen.

                  Kan iemand mij vertellen welke zaadbank deze soort ontwikkeld heeft?

                  Comment

                  Bezig...
                  X