Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Backyardplant's bos avontuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Backyardplant's bos avontuur

    Korting op 420shop
    Happy 420!! De vorst van de afgelopen dagen is voorbij dus ik dacht we gaan t bos in en bidden dat we de vorst nu hebben gehad.

    Waarschuwing: mensen die dit gaan volgen, met m'n guerilla ga ik me nauwelijks bezig houden. Grote kans dat er niks over blijft aan het einde van het seizoen. Alles wat ik buiten gooi, doe ik daar omdat ik plantjes in de groenbak gooien zielig vind en ze in ieder geval een kans wil geven. Er echt moeite in steken zal ik niet doen, dat ga ik in mn achtertuin doen. K heet tenslotte backyardplant niet forestplant


    Laten we gelijk beginnen met een 420 spelletje: spot de cannabis
    image_287827.jpg

    ach hij is gelukkig niet zo moeilijk
    iedereen heeft m al gezien toch?
    oke oke ik maak het wat makkelijker.
    image_287826.jpg
    Kan niet missen.
    Maar om het leuk te houden hier nog even een close up
    image_287824.jpgimage_287825.jpg

    misschien dat het al opviel, maar das dus een Ducksfoot. Nadeel; hij is regulier. Geen idee wat voor geslacht het dus is
    Deze ga ik dus wel goed de oksels checken om als het een hem is, hem eruit te trekken.

    ik had ergens gelezen dat je geen pad naar je spot moet maken, dus ik kom er via de bomen. Kan ik ook niks kapot trappen

    Er is geen planning voor mn guerilla, maar wel de kans dat er nog andere plantjes bijkomen, zodat ik daar stekjes af kan halen om op mn planten thuis te enten

    risicospreiding is ook een ding hoorde ik, dus meerdere bossen en meerdere velden heb ik alvast opgezocht, bezocht en gecontroleerd op drukte.

    Een stekje wat ik er 2 weken geleden heb neergezet lijkt nog altijd te leven.. hoe vraag ik me ook af maar hey zolang die doorgaat gaat die door. Had geen wortels toen ik die neerzette dus voor t zelfde geld is dat ding allang dood maar droogt ie niet uit door de LV van t bakje. Weet ik veel. Zoals ik al zei waarschijnlijk hou ik niks over dus verwacht ik dat van deze ook niet. (Stekje van Shaman) 20170419_161325.jpg20170419_161309.jpg image_287829.jpg ook een dingetje om op te letten als je zo'n bakje wil gebruiken: draag handschoenen. Vingerafdrukken enzo, je weet maar nooit.
    moeder is zekerweten een moeder en geen vader, ookal is het uit regulier.

    ook wilde ik testen of er kiemkracht zit in t zaad wat ik over hield uit mn buitenplant van vorig jaar. 5 zaadjes in gevonden, en ja hoor deed t gewoon. Geen flauw idee wat de vader is dus, moeder is Boulder Bubblegum. Vond t zo zielig die weg te gooien toen ze t eenmaal deed dus 3 weken geleden ook maar naar een open veldje gebracht.
    Ook deze zal een extra okselcheck krijgen
    20170419_160951.jpg image_287831.jpg
    ze gaat niet echt hard he..
    Voor deze had k trouwens wel wat potgrond neergegooit, maar dan omdat er gewoon te veel brandnetels stonden. Door er wat potgrond overgeen te gooien weet ik zeker dat ik om de plant heen nog kan bewegen met mn handen als ie wat groter is, zonder lek geprikt te worden.
    potgrond is alleen de bovenste laag, haar wortels zitten gewoon in de grond. Door regen zullen de voedingsstoffen vanzelf wel opgenomen worden. Of niet, jammer dan. T gaat mij erom dat ik niet word lek geprikt, das me die ene euro potgrond wel waard.

    ook ben ik deze extreme joekel tegen gekomen, hoe die in godsnaam nu al zo groot is snap ik ook niet, maar wow.. goede grond denk ik? In ieder geval een mooie plek voor de toekomst denk ik. Ff uitgegraven en bij de wortels opgepakt voor t maken van een fatsoenlijke foto.
    image_287833.jpg
    dat blad is groter dan een joint, ik had er helaas geen mee om ernaast te houden (vind het niet slim om te smoken als k met wiet bezig ben buiten, die geur kan nogal opvallen ookal is het zeker niet druk er hoeft maar 1 iemand die geur te herkennen en k ben de lul)


    tot over een week of langer voor de volgende update (tenzei er iets speciaals gebeurd)~
    Last edited by BackYardPlant; 20 April 2017, 15:26.

    #2
    OJA!
    De Ducksfoot kijkt dus een beetje sipjes van de reis, die staat er pas sinds vandaag.

    Misschien handig dat er eventjes bij te zeggen voordat jullie denken "waar heeft die plant nou weer last van dan"

    Comment


      #3
      more more more
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        K moet eerlijk zeggen dat ik er niet extreem veel vertrouwen in heb

        deze kijkt lekker vrolijk
        20170503_145238.jpg
        deze gaat nog door maar hoe ik weet t ook niet
        20170503_145109.jpg
        de kou was teveel maar de nieuwe bladeren lijken in orde dus wie weet
        20170503_145722.jpg
        deze wilde ik niet weggooien dus dan maar ergens neergezet
        20170503_144709.jpg
        so far so bad

        Comment


          #5
          Nou dat 420 spelletje was leuk maar nou kan k dr zelf niet meer terug vinden.
          lekker dan

          ducksfoot is dus verdwenen..

          oja.
          die ene met dat bakkie zonder schimmel
          20170515_212123.jpg
          die rare tweesprong
          20170515_212559.jpg
          en dit rare gevalletje
          20170515_211022.jpg

          Comment


            #6
            Dat witte blad op die een-na-laatste foto in post #4 komt door zon, niet door kou.
            Niet genoeg gewend aan het zonlicht voor ze naar buiten ging.

            Dat kleefkruid zou ik ff wegtrekken, dat groeit door je hele plant heen anders.
            Het onkruid stond hier ook al bijna een meter hoog. Pfft..
            Maarre, die 'tweesprong' ziet er wel goed uit!
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Aaah! Ja dat zou inderdaad heel goed kunnen ik bas die niet zoveel laten wennen aan het licht.

              ik merkte inderdaad dat het irritant was maar dat t dat doet wist ik niet, bedankt!

              Met een beetje geluk blijft die ook goed gaan

              Comment


                #8
                Ik zie je al helemaal gaan door die bomen heen , have fun!

                15f3295d0348bd9b05acf5c7b3b62d78_animated-best-monkey-clipart-clipart-monkey-cartoon-gif_400-400.gif
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #9
                  Haha dankjewel !
                  ik loop alleen helaas een beetje achter met mn verslag, er zijn dr een paar opgegeten en ik heb er nu AF als vervanging staan, foto's etc komen binnenkort als ik wat meer tijd heb!

                  Comment


                    #10
                    hoe krijg je je fotos zo groot in je posts?
                    I'm high, but I'm grounded.

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Als je een foto met de attachments-knop geupload hebt, doe je 'm daarna toevoegen aan je post in thumb/small/med/full size.
                      Nadien kun je ook op een foto dubbelklikken om allerlei aanpassingen te maken.

                    • BackYardPlant
                      BackYardPlant commented
                      Editing a comment
                      OH! Dat aanpassingen maken wist ik niet
                      weer wat geleerd

                    #11
                    ik klik op full size..? O-o

                    Comment


                      #12
                      ok, erg bedankt
                      I'm high, but I'm grounded.

                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                      Comment


                        #13
                        NOU ik begin steeds meer de neiging te krijgen te zeggen tot ziens Guerilla, want dit is eeecht niet mijn ding
                        vrijwel alles is opgevreten, een plantje is door een mens weggehaald en bij een ANDERE PLANT 30 METET VERDER neergelegd (geen dier die dat doet) en t gene wat er nog staat word afgevreten als een gek
                        oh en ik had mooie autoflowers gezaaid maar die zijn niet veel groter dan 15cm geworden en al opgevreten nog voor ik er een foto van kon maken... en de andere helft van die afs kwamen niet eens op..
                        beetje teleurstellend allemaal, maaaar ik zei dat ik erin ging met 0 verwachtingen dus moet ik me er ook aan houden

                        nouja, de tweeling, of in ieder geval wat er npg van over is 20170609_215729.jpg
                        rot beesten

                        Polm Gold want ze ging niet snel genoeg dus staat ze hier 20170609_215711.jpg
                        en eerlijk gezegd weet ik niet zeker of dit nou een man of een vrouw is...
                        maar t is een reguliere ducksfoot. 20170609_221013.jpg

                        Comment


                          #14
                          Niet opgeven en blijven gaan, dat hoort bij de guerrilla kweek!!
                          I'm high, but I'm grounded.

                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                          Comment


                            #15
                            zeker waar! maar ik vind al die energie die ik erin stop zo zonde...

                            Comment

                            Bezig...
                            X