Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit een goede bodem voor guerilla kweek?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit een goede bodem voor guerilla kweek?

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik hebvan vrienden 3 zaadjes gekregen bluberry auto.
    omdat ik de kans niet heb ze in huis te plaatsen hebik een goede guerilla spot gezocht waar niemand komt in een groot bos een openveld in het midden met een klein moerasje-beekje.
    nu is mijn vraag of de bodem op de foto goed is voor het planten (bodem is uitgegraven voor kippenhaas) of moet ik nog wat verder gaan graven rond mijn spotjes staan er wel bossen met brandnetels wat goed is hebik gelezen. de bodem is natmaar niet supernat gewoon vochtig. er is veel begroeing rondom distels etc.. en alle tips zijn uietraard welkom op een goede kweek te hebben zin heb ik er alvast in



    alvast bedankt !
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Lijkt klei ?
    Kun je in ieder geval mooi mee pottenbakken.

    Dat fabeltje over brandnetels lees ik ook overal dit jaar.
    Brandnetels houden van stikstof, als je ze ziet betekent dat dus dat er stikstof in de bodem zit.
    Surprise surprise, er zit bijna overal stikstof in de bodem.
    Behalve op het scheveningse strand, denk ik.
    Als er niet zoveel stikstof is, verbruikt die brandnetel dus alle stikstof.
    Als er heel veel is, dan krijgt je plant in de bloeiperiode ook zoveel stikstof, en dat is weer niet zo goed.

    Vandaar...brandnetelfabeltje.

    Ik heb hier weleens ergens iets gepost met allerlei wilde planten waaraan je kunt zien wat er in de bodem zit.
    Helaas kan ik na de 'verbetering' van het forum niks meer vinden dus zul je zelf op zoek moeten als dat je interesseert.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X