Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerillia's Gusto in the wild.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerillia's Gusto in the wild.

    Korting op 420shop
    Na verschillende probeersels om zelf stekjes te halen van niet gefeminiseerd zaad, heb ik er nu een paar die het gered hebben.

    Guerillia's Gusto.

    Ze zijn een cm of 20-25 hoog nu en staan in potjes van 10x10 op Allmix.

    Deze week gaan ze de grond in. Laat ja, maar ik doe het om er medicinale olie van te maken voor geliefden van me, dus ik hoef geen mega opbrengsten te hebben.


    Hopelijk nog wat goed weer de komende maanden, zodat ze nog iets van lengte kunnen krijgen voor ze de bloei in gaan.

    Iemand enig idee rond welke datum het licht kort genoeg wordt om ze in bloei te laten gaan?

    Ik zal hier snel ff een foto neer zetten van de dames als ze op hun nieuwe plekje staan van de week.

    Wish me luck!






    #2
    In augustus - september beginnen de dagen merkbaar korter te worden.
    Good luck!

    Comment


      #3
      jeps, reken begin september als begin van de bloei, en welkom bij de guerrilla growers
      I'm high, but I'm grounded.

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

      Comment


        #4
        IMG_5279.JPGIMG_5283.JPGIMG_5284.JPGIMG_5282.JPG Hier wat niets zeggende foto's van een paar wildgroeiers.

        Comment


          #5
          Dit jaar is vooral een leerschool geweest, waarin ik geleerd heb dat ik eerder moet beginnen om een moeder te maken of met gefeminiseerd zaad moet werken ipv stekjes. Of beiden.

          Ook heb ik geleerd dat ik m'n stekjes voor planten in het wild het liefste plant in kokos plugjes.

          Comment


            #6
            Yep, een moeder van fem.zaad kan prima, als je een goeie stabiele soort uitzoekt die niet herma wordt.
            Januari-februari binnen op 20/4, dan kun je in mei tientallen stekken knippen en in juni kunnen alle tomaten de deur uit.

            Wat bevalt je niet aan de allmix die je nu gebruikte, of is het meer het formaat van de potjes ofzo ?

            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X