Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help wat nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help wat nu

    Korting op 420shop
    Hey ik ga dit discreet even vragen/melden
    Hierbij geen locatie of wat dan ook

    ik heb een kleine kweek met vrienden en heb gezien dat ze op de spot in de bossen waar ze staan gaan werken weet niet presies wat ze gaan doen maar ik verwacht dat ze bomen gaan weghalen omdat het redelijk dicht is gegroeid

    wat is het beste wat ik nu kan doen er liggen nog wat spullen en het zijn minder dan 10 plantjes
    Het is niet mogelijk om de planten bij iemand thuis te doen en een andere plek zoeken is het al te laat voor lijkt mij
    Last edited by marley smoker; 17 August 2017, 22:11.

    #2
    Met je laatste zin zeg je dat er verder geen enkele oplossing meer is, dus ik raad je aan je spullen vanavond op te gaan halen, alle sporen te wissen, en afscheid te nemen van de plantjes.

    Volgend jaar je planten verdelen over meerdere plekken en geen spullen achterlaten.

    ** 't Is niet kwaad bedoeld hoor, ik antwoord vaak zonder zijden handschoenen
    Maar als jij denkt dat de plantjes het waard zijn is toch alles mogelijk ?
    Als je weet dat ze ontdekt gaan worden, dan ga je erheen met je maten en graaf je ze uit en plant je ze ergens anders terug.
    Dan heb je kans dat er nog iets van komt, in ieder geval meer dan dat je ze opgeeft.
    Probeer zoveel mogelijk wortels mee te nemen, hoe meer wortels eraan blijven zitten, hoe groter de kans dat ze overleven.
    Last edited by QnQ; 21 August 2017, 09:05.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X