Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

helaas toch geen outoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    helaas toch geen outoflower

    Korting op 420shop
    Hey hey
    Ik heb een aantal vragen/problemen!

    voor heen altijd in het bosgekweekt in de volle zon. 2016 zijn mijn planten gejat helaas maar dit jaar er weer vol er tegen aan. deze keer probeerde ik outflowers tussen het mais. Na een tijdje de plaats niet bezocht te hebben toch erg nieuwschierig haha. En je raad het al! Dit was dus geen outoflower! #k*t. Ik zag een.aantal prachtig planten van al 50 cm tot 1 meter hoog.

    de planten zijn er begin juli pas in gegaan en ze waren toen 3 tot 5 cm. Maar omdat ik het gekocht heb alles outoflower moesten ze rond deze tijd (eind aug begin sep) klaar zijn.
    ik weet dat het mais er ongeveer half september begin oktober afgaat!

    komen mijn kleinere planten nu wel optijd in bloei denken jullie? Of zullen ze mee gaan met het koeienvoer? Ik heb ook.gedacht aan het verplaatsen van de planten. Wat is jullie kennis en tips?
    ​​​​
    ​​​​​​


    ​​​​​





    #2
    Welke strain had je geplant? De meeste autoflowers doen er veel langer over dan de breeder aangeeft, in volle grond hadden gewone planten al veel hoger geweest dan 0,5 tot 1 meter. Heb je een foto?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Helaas echt geen outflower. Ze met echte outoflowers gechecht en komt niet over een en die staan ook tusse het mais.
      ​​​

      Comment


        #4
        Als het mais er half september af gaat was je toch te laat geweest, ook met autoflowers.
        Bij autoflowers mag je rustig op 3 maanden rekenen van zaad tot oogst.
        Meer antwoorden heb ik niet, zonder foto's of info over de planten.

        *** Topic verplaatst naar het 'guerilla forum'. Heeft niets met introductie te maken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Ik weet niet waar jij je zaden vandaan heb gehaald dat je de strains niet weet?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            Ik heb deze gekocht als.stekje! Dus niet als zaadje.
            Fotos heb ik wel maar het lukt mij niet om ze teladen.

            Comment


              #7
              Autoflowers zijn niet te stekken, je zou de eerste zijn bij wievik dat tegenkwam.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #8
                Maar zou ik ze nu nog kunnen verplanten? Wat denken jullie?

                Comment


                  #9
                  Als die als autoflowers verkocht zijn aan je zou ik lekker even terug die kerel opzoeken en m'n geld terug halen, inderdaad.

                  attachmentzz.JPG




                  * attachments toevoegen (foto's)
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Ja klopt dat zekker. Maar het zijn wel prachtige planten alleen voor gewonen buiten wiet klein van stuk.


                    Comment


                      #11
                      Bij deze.de foto zijn al van even terug
                      Attached Files

                      Comment


                        #12
                        Ze lijken wat geel maar dat is de camera
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Wat ligt er op de grond, om de plantjes ?
                          Als dat mest is gaat dat niet werken zo. Dat gaat alleen schimmelen.
                          Als je gewoon ook even kijkt, zie je zelf wel waarom ze vrij klein blijven.

                          *** Niet tof trouwens, dat je voor je eigen plantjes een hele rij mais hebt weggehaald.
                          Ik ben daar geen voorstander van en vind dat ook niet kunnen, anno 2017
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Klopt de mest laat ik een aantal dagen intrekken en dan verweider ik het. Waardoor blijven ze klein denk je dan? Ze staan goed in de zon bijna de heledag!

                            ​​​

                            Comment


                              #15
                              Niet genoeg licht en ze gaan bijna in bloei ik hoop dat de boer er alles af rijd je verniel ander mans spullen dus je ken Karma Tog
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X