Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guarilla 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guarilla 2019

    Korting op 420shop
    Beste jointdraaiers,


    Ik ben van plan om dit jaar een Guarilla kweek neer te zetten, en heb mijn plek gevonden waar er veel zon is.

    het worden

    5x Autoflower Amnesia

    6x Feminzed zaden Amnezia ( fotoperiode )

    Deze ga ik apart van elkaar zetten,
    mijn vraag is Wat is de beste grond die ik voor mijn Autoflower moet gebruiken, moet ik deze later bijvoeden of een mix maken? En bij de Fotoperiode planten wat moet ik daar voor gebruiken.

    Alvast Thanks!

    #2
    Grond?
    Is er geen grond daar dan?
    Guerilla zet je beter in de volle grond eh...
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Er is genoeg grond maar maar dat is nog al dik. Dus dacht aan een groot gat graven en vullen met aarde. Maar de vraag is welke.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ik weet niet wat dikke grond is.
        Als je een gat graaft en dat vult met losse grond maak je dus een kuil en als het dan 1 dag regent staat je plant in een zwembad.
        Ik denk dat je beter de grond goed omspit, een kopje droge kippemest per plantgat erdoor en dat is het.
        Kijk naar je guerillaplek en kijk wat er groeit.
        De andere planten vertellen je heel veel over de kwaliteit van de grond

        Als je grond in de natuur gaat storten, ik zie zelfs guerillakwekers die grond met perliet gebruiken, dan pleeg je wel een extra overtreding eh..
        Vervuiling van de natuur. Perliet bijvoorbeeld gaat nooit meer weg.

      #4
      Lekker wat cocos bricks kopen en grond luchtig spitten. Meng het met elkaar en verrijk het met wat tomaten meststof, beendermeel, kippenschijt etc.

      Comment


        #5
        en niet 12 planten op 1 plek... beter je risico spreiden en 4 plekken met bv 3 planten...

        Comment


          #6
          Thanks iedereen. Nog even en tijd om te ontkiemen

          Comment


            #7
            Autoflowers op guerilla is dikke meuk, amnesia non auto zal ook niks gaan worden. Apart dat niemand daar iets over zegt.

            qnq heeft gelijk in wat hij zegt mbt het graven van een gat en die vol storten. Dat is na een goede regenbui een zwembad. Je kan wel wat toevoegen (Cocosbricks bijvoorbeeld) maar zorg dat het goed vermengend is met de grond van de spot. Kippenmest is op guerilla erg makkelijk en effectief, 3 handjes kippenmest door het gat mengen en klaar ben je.

            Jammer dat je al zaden hebt gekocht, ik raad je aan om deze niet te gebruiken en verder te kijken voor een mooie buitenplant.

            Er zijn verschillende fora waar er veel informatie beschikbaar is over guerilla. Op dit forum alleen beginnende guerilla kwekers gezien of tuin kwekers die denken dat ze wat van guerilla af weten.

            ik wil absoluut niet zeggen dat je niks aan dit forum hebt, maar ga je je bezig houden met guerilla raad ik je aan breder naar informatie te zoeken.

            Succes ermee!

            Comment


              #8
              Als je het met alle topics en tips hier niet redt dan ben ik bang dat het ook niks wordt als je die (niet) leest op een ander forum.

              De Amnesia die TS heeft daar heeftie verder niks over verteld dus daar valt weinig over te zeggen.
              Guarilla420 zal gek zijn op Amnesia dus dan neem je autoflowers en ook wat fotoperiode.
              Als het weer meezit en je hebt ze van een week of 8 bloei heb je daarmee net zoveel kans als met andere fotoperiodenplanten
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #9
                Gewoon mijn mening

                Comment


                  #10
                  Hoe is het Guarilla420 ?
                  Heb je ze al losgelaten ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...
                  X