Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla drogen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Guerilla drogen?

    Tjonge tis wel makkelijk om iemand af te zeiken om jullie het zelf schijnbaar zo goed doen ofzo.
    Hij vroeg niet om commentaar maar om tips !!! we hebben allemaal oooit moeten beginnen en fouten gemaakt.
    Nu gaan beginnen met kweken gaat niet meer.
    Buiten drogen gaat haast niet want tegen dat je wietje klaar is dan is het koud buiten en vochtig en dan is het drogen bijna onmogelijk.
    snuffel is rond op het forum op je gemakje en als je vragen hebt gewoon stellen hoor.

    Groetjes Bella
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: Guerilla drogen?

      maar niet mer van die vragen

      Comment


        #18
        Re: Guerilla drogen?

        En geen diepe kuilen graven in de bossen.

        Last edited by QnQ; 29 September 2010, 20:57.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: Guerilla drogen?

          idd belladonna

          Dat met die kuilen graven en bakken erin zal niet lukken, te vochtig en te koud. Wel heb ik in oktober eens een plant ondersteboven in een laurierhaag/ struik gehangen zonder plastik bescherming erover en na een week regenen was deze mooi droog zonder schimmel. Ik moet er wel bijzeggen dat in het eerst ge-watercured had. Het is en blijft een risico, als het veel waait kan wat regen geen kwaad maar als het een week bijna windstil is en mistig zal het beschimmelen. En als het al begint te vriezen vriest je wiet kapot.

          Als zeker wil zijn dat je opbrengt mooi droogt en niet beschimmeld kan je best binnen drogen.

          Zie ook onderaan mijn reactie staat een link naar Guerilla farming de gids naar succes. lees dat maar eens.

          gtzz
          Last edited by janleuri; 14 October 2010, 10:58.

          Comment


            #20
            Re: Guerilla drogen?

            Daar komt nog eens bij dat licht THC afbreekt. Dus gewoon buitenhangen zou ik niet doen. Een verlaten tuinhuisje misschien wel, of maak een hondenhok ofzo? Ik denk dat je er wel wat op kan vinden, je zal alleen wat 'out of the box' moeten denken (letterlijk, en out of the ground ), maar maak een goede risico analyse. Je wiet zal ongeveer 1 a 2 weken moeten drogen. De geur zal ook dwingend aanwezig zijn dan.
            Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

            The plant of today, makes the planet of tomorrow.

            Comment


              #21
              Re: Guerilla drogen?

              amaai tumble trimmmer ,
              heb je je zaad blijkbaar aan een nog-te-beginnen-expert gegeven
              je weet nooit hoe een schildpad een haas vangt dus afwachten
              veel groeiplezier aan ieder

              Comment


                #22
                Re: Guerilla drogen?

                alleen een idiood laat ze buit in het bos rondslingeren

                Comment


                  #23
                  Re: Guerilla drogen?

                  Zou het mogelijk zijn om mijn guerilla-opbrengste in de kruipkelder van ons huis te drogen? Hier komt nooit iemand en ik was dan van plan om ze op te hangen in een doos en deze zo ver mogelijk van het luik in de grond te plaatsen.

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Re: Guerilla drogen?

                      en tumble trimmer , dat zaad dat je hem toevertrouwd hebt , met zo ne kennis over 'natuur' zal je niet teveel moeten verwachten ALS je al wat terug zou krijgen , daarom zei ik je weet noit hoe een schildpad een haas vangt alleen is die jongen meer een haasje ,beetje snel en en ondoordacht maar je moet ieder een kans geven, en zelfs een tweede ,
                      dus je zult het wel merken volgend jaar
                      alleen klinkt nog niet erg goed tot nu toe.
                      dus je weet wat je te doen staat mrIflyhigh
                      neus in boeken/ topics en volgend jaar goed voorbereid beginnen
                      dan is iedereen blij
                      Last edited by member10463; 2 October 2010, 20:57.

                      Comment


                        #26
                        Re: Guerilla drogen?

                        ik snap het, dus een tuinhuisje voldoet?

                        Comment


                          #27
                          Re: Guerilla drogen?

                          rekening houdend met lv en licht kan dat een optie zijn.

                          Comment


                            #28
                            Re: Guerilla drogen?

                            Ikheb het volgende gedaan: 1 week in een tuinkot (geisoleerd) daarna enkele dagen in mijn kamer (met het raam open tegen de stank ) en verder afdrogen in poten. Voldoende verse lucht in de potten laten en geduld hebben ...

                            Comment


                              #29
                              Re: Guerilla drogen?

                              ik vroeg me af, wat als je nu gewoon een groot vogelnestje maakt, je plant autoflower zo snel mogelijk en je droogt de wiet bv in augustus, je maakt een groot genoeg vogelhuis, je hangt daar visdraad in, zorgt dat dit vogelhuis waterdicht is en lichtdicht, en je maakt onderaan aan de linker en rechtkant van het vogelhuisje een gleuf van 1 cm voor de luchdoorstroming. Met behulp van een afdakje zorg je dat deze gleuven waterdicht blijven. Je hangt je toppen hier 2 weken in hoog in de bomen(waar het al een beetje beschermd is tegen het licht en de neerslag. zou dit niet een mooi idee zijn dat zou lukken?

                              Comment


                                #30
                                Re: Guerilla drogen?

                                Wat zijn jullie toch inventief !!!
                                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                                Comment

                                Bezig...
                                X