Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drijvend op water kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Drijvend op water kweken

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Wat zeggen jullie ervan, om op pallets die drijven te kweken. Op elke hoek een paaltje, en dan een zijl ervoor of houten plank. En dan achter de plank/zijl tegen de paaltjes aan de binnenkant gaas er rond om.
    Zou ik dan last hebben van ratten en muizen?

    #2
    snap het idee met hevige regen moet je aardebak wel drain hebben,anders word je aarde blubber.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Oke, ik zat te denken in grote emmers, maar kan erook een bak van maken ja. Dat ik een plaat erop leg en paar gaten in boor of sneeen, zeg maar in de bodem. En dan 5 per 1x1 is het volgens mij

      Comment


        #4
        Volgens mij wordt sla ook wel eens drijvend gekweekt zoek daar is naar

        Comment


          #5
          Oke maar ik wil in de natuur, zou ik last van ratten en muizen hebben op deze manier

          Comment


            #6
            Ga denk ik een stroomdraad om de houten plank aan de zijkant doen, of ik zet stroom op het gaas met een powerpack tegen de ratten

            Comment


              #7
              Zolang er niets te vreten is voor die beesten zou je der toch niet zoveel last van hebben lijkt mij?

              Geen idee verder ook hoor

              Comment


                #8
                Zou je niet beter een oud bootje opzoeken ?
                Da's makkelijker misschien.

                boot3.JPG/* (Knutsel 2009) */
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  migrantenwiet
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Ja, tegenwoordig moet je wel oppassen dat ze je boot niet stelen om mee naar Engeland te roeien

                  #10
                  Zou ook kunnen, maar ik zit dan weer met het probleem de ratten en muizen. Er is focking veel ongedierte en word alleen maar erger.

                  Comment


                    #11
                    Dus dan wordt het boven in een boom ?

                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #12
                      Zo gek ben ook weer niet wil er niet uitvallen met leipe kop

                      Comment


                        #13


                        Aggregaat bestellen klaar is Kees!
                        Attached Files

                        Comment


                          #14
                          Aggregaat heb ik maar dan blijf ik bezig moet ik heel wat graafmachines bij langs. Wat denken jullie? Ik heb op het water geen tot nauwlijks last van muizen. Al wel ratten hollen gezien. Wat kan er gebeuren ten opzichte van de rat, zou hij al me planten kaal vreten en stengels breken?

                          Comment


                            #15
                            Wat kan er gebeuren ten opzichte van de rat in de natuur. En dan bedoel ik ook de muskesrat en de beverrat. Ik ga drijvend op een vlot doen. Maak rondom 30cm hoge wand, met achter de wand, 1meter hoge gaas.
                            Ga ik veel last krijgen ervan en op wat voor manier. Gaan ze net als de muis ook al me blad opeten, en stelen door bijten.

                            Comment


                            • Modest
                              Modest commented
                              Editing a comment
                              Je kunt eens naar de rattenvanger van Hamelen bellen.

                            • EarlyHCblower
                              EarlyHCblower commented
                              Editing a comment
                              Whahahah. Ga gewoon goed in de gaten houden. En al rattengif doen of elektrishe verjagers. En stroom draad.
                          Bezig...
                          X