Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drijvend op water kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

    Comment


      #17
      Persoonlijk denk ik dat je geen last hebt van ratten of muizen. Denk eerder eenden. Maar daar kom je snel genoeg achter.

      Comment


        #18
        Oke ja klopt met vergif. Maar het stikt overal van de muizen en ratten word met de jaar erger. Ik doe rondom de pallet 30cm hoge hout. Achter het hout maak ik 1 meter hoge gaas. En rondom het 30 cm hout, ga ik 2x 6 meter a 1 a 2 cm gaas rond draaien tot soort kabel en daar zet ik stroom op met elektrishe vliegenmepper. De ratten zijn nat, komen niet/of met moeite op de gladde 30cm hoge muur en dan bij stroomdraad en dan pas bij het gaas. Als ze worden geraakt vallen ze weer in het water neem ik aan. De beverratten zou ik niet veel last van hebben denk ik maar die kunnen wel me hele bouwwerk slopen. Met hun grote en gewicht.

        Comment


          #19
          Heb zelf 30 jaar op karper gevist bij veel vetschillende wateren. Wat ze allemaal gemeen hebben zijn ratten. Ken geen water waar geen ratten zijn, vooral in de avond nacht en ochtend. En aangezien t toch verrekte slimme en nieuwschierige beestjes zijn denk ik dat je er ws wel last van gaat krijgen

          Comment


          • colori
            colori commented
            Editing a comment
            Tzijn brutale beesten ja, werkgerelateerd kom ik ze veel tegen.
            Onlangs nog tijdens het vissen werd ik wakker van een aantal piepen, zat er een rat bovenop mijn Delkim..

          • EarlyHCblower
            EarlyHCblower commented
            Editing a comment
            Meen je ik had laatst nog 1 in de boot die bij me boilues zat maar ze zitten steeds onder me grondzijl word je niet goed van. En ik hoor kleinste geritsel dus kan helemaal niet pitten

          #20
          Klopt zie er ook genoeg zelfs onder grondzijl. Zou elektronishe verjagers in combinatie met stroom draad niet helpen. Aangezien het midden op water is en ik ook de ophoging van jerrycans heb en de muur eromheen van 30 cm en dan stroomdraad en dan gaas binnen in. Enigste misschien via die jerrycan onder kant na boven

          Comment


          • Pluk
            Pluk commented
            Editing a comment
            Ik hoop voor je dat t helpt maar durf t niet met zekerheid te zeggen. Zijn echt geen domme beestjes
        Bezig...
        X