Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding op guerilla ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding op guerilla ?

    Korting op 420shop
    Even een klein vraagje
    moet ik voeding geven aan planten die in het bos zullen staan? ( zo ja welke ) {of wat gebruiken die goedkoop is ( ik las koffiepoeder)}

    en potgrond gebruiken? Is dit nodig?

    #2
    Kippenmest is ideaal voor guerilla.
    1 koffiekopje droge kippenmest per plantgat is genoeg.
    (Aldus Dame Blanche, RIP)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Koffiedrab voor zuurminnende planten. Mag een beetje erbij, maar is niet echt voeding.

      Als het erg droog is in de zomer eens met een glas water op visite gaan.

      Hertjes in het bos vinden de blaadjes ook lekker.
      Als je weet dat er veel herten rondwandelen in dat bos best een ander plekje overwegen.

      Schoonbroer heeft drie weken geleden allerlei bloembollen in zijn voortuin gezet, woont naast een natuurgebied, de herten hebben ze bijna allemaal gevonden. Stond ernaar te kijken vanuit de woonkamer. En dan kun je boe gaan roepen, maar dan proberen ze het later opnieuw.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Geuren tegen wild, staat vast wel ergens in de guerilla-tips-topics.
        Wc luchtverfrissers (blokjes) of andere dingen die lang ruiken bij je guerillaplek ophangen.

        Hier eten de muizen de bollen uit de grond, behalve de hyacinten, die komen elk jaar op, en elk jaar meer.

      • Nonsense
        Nonsense commented
        Editing a comment
        oh hier staat dat 1 klik zonder een heel forum te hoeven doorlezen , zo moeilijk was dat toch niet te vinden

      #4
      Wat ik altijd doe is een handvol NPK korrels onderin het gat waar ik de planten ingooi. Doen ze het altijd leuk op

      Comment

      Bezig...
      X