Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 auto's: 1x amnesia, 1x northern light, 1x White widow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Done.
    Succes!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Lekker bezig. Ze zien er mooi uit. Ben je van plan vaak langs te gaan of juist niet.
      De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

      Comment


      • Daandaan
        Daandaan commented
        Editing a comment
        Het plan is om ze zo weinig mogelijk te gaan bezoeken. Is wel lastig maar geeft toch de grootste kans op succes. Ik heb wel de mogelijkheid om ze onder niet al te verdachte omstandigheden af en toe te bekijken. Ik zal dan ook een foto schieten en plaatsen op t forum. Het liefst zou ik elke dag wel even gaan kijken. Heb vorig jaar ondervonden dat als je ze met rust laat en de tijd z'n gang laat gaan. Je ook mooi verrast kan worden.

      • rookpuur
        rookpuur commented
        Editing a comment
        Oke mooi zo. Ik zie de berichten wel verschijnen dan

      #18
      Gaat in iedergeval al lekker planten zien er goed gezond uit.
      Ben je bang voor droogte of niet? Dit is mijn grootste angst bij guerilla en heeft dit jaar alweer 30 plantjes gekost..

      Comment


      • Daandaan
        Daandaan commented
        Editing a comment
        Oef, dat is een behoorlijke domper dan.
        Ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor de droogte, ze staan aan het water. Vocht kunnen ze met een goed wortelstelsel zeker vinden.

      • Blazeit420
        Blazeit420 commented
        Editing a comment
        Ohh dan moet het inderdaad goed komen.

      #19
      Even snel gekeken hoe ze de verhuizing doorstaan hadden.....
      20200526_095355.jpg amnesia lag plat op de grond, bovenste worstels blootgesteld.
      Hoe kan dit nou weer. Na wat rond hebben gekeken de conclusie getrokken dat er waarschijnlijk een dier bij heeft gezeten.
      Maar weer recht op gezet en de vingertjes gekruist.
      20200526_095631.jpg Amnesia haze
      Denk dat ze toch in iedergeval al een dag zo lag want ze was al wel weer naar het licht toe aan het groeien.
      de bloei is ook langzaam aan aan het beginnen.

      Haar buurvrouw stond er nog prima bij.
      geniet zo te zien van haar nieuwe verblijfplaats.
      20200526_095607.jpg White widow

      Tot over een poosje dan maar weer.
      Ga toch over een paar dagen nog maar een x kijken of ze nog rechtop staan.

      Een fijne zonnige dag voor iedereen
      Smoke smakelijk

      Comment


        #20
        Hopen dat de amnees er niet te veel van gelden heeft! Ze zien er gezond uit hoop voor je dat het monster planten zullen worden.

        Good luck!!

        Comment


        • Daandaan
          Daandaan commented
          Editing a comment
          Thnx blazeit420, hoop ik zelf ook. Ze lag er wel redelijk oke bij eigenlijk. De wortels lagen wel wat bloot maar het stelsel was nog wel heel.
          Zullen zien hoe het afloopt. Ik heb er wel vertrouwen in.

        #21
        Ja het is een hard leven zo in de natuur, je kan er altijd een flnke stok naast steken met een touwtje ruim om de steel, dan vallen ze minder snel om.

        Maar ze kunnen wat hebben gelukkig, al is het met die auto's toch altijd een klokje wat doortikt naar de bloei.

        Gaan toch zeker lekker hoor, mooie planten!

        Comment


        • Daandaan
          Daandaan commented
          Editing a comment
          Bedankt voor je advies. Laat ze wel lekker op hun eigen pootjes staan. Denk dat een stok tegen een dier weinig uit maakt. Voor de wind hoef ik het iig niet te doen. Ze staan mooi beschut, een briesje zullen ze wel krijgen maar harde wind word wel opgevangen door begroeiing rondom.

          Dit is mijn eerste guerrilla met auto 's dus ben wel heel benieuwd hoe ze het er vanaf gaan brengen.

        #22
        Zo even een paar foto's als update.
        ze beginnen mooi te bloeien
        20200602_213210.jpg 20200602_213157.jpg 20200602_213212.jpg amnesia haze
        20200602_213238.jpg White widow

        Ze zijn nu in week 7
        ze doen het prima.
        Ben benieuwd hoe ze de aankomende regen gaan doorstaan. De tijd zal het leren.

        Dit was m weer voor vandaag.
        Smoke smakelijk allemaal

        Comment


        • Vluggejapie
          Vluggejapie commented
          Editing a comment
          Mooie planten hoor, prachtig diep groen. Voor een guerilla echt een plaatje.

          Die komen niets te kort, dat zie je zo.

        #23
        Ziet er goed uit.

        Van waar heb je die zaadjes? Mijn autoflowers zijn al sinds week 4 beginnen bloeien

        Comment


        • Daandaan
          Daandaan commented
          Editing a comment
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...lad-mega-strek

          Hier beschreef ik ook al eens hoe het verliep met de og kush.
          Na 12 weken begon ze wat plukjes te tonen.
          Zal vnv eens een foto maken van hoe ze er nu bij staat.

        • 420dude
          420dude commented
          Editing a comment
          Damn heel mijn planning voor de volgende ronde vergaat door dit weetje, ik rekende op +- 4 weken groei en dan de overgang naar bloei zoals het deze ronde gegaan is.

        • Daandaan
          Daandaan commented
          Editing a comment
          Ik denk ook dat dat wel gebruikelijker is dan dat wat bij mij gebeurt is. Ik zie het maar zo, elk zaadje is een individu en groeit op zijn/haar eigen tempo. Ik ben ook nog zeer onervaren, weet dat ik zelf ook fouten heb gemaakt. Alleen denk ik niet dat je het tempo kan bepalen van bloei bij autoflowers. Dan zou je toch echt voor de fotoperiode moeten gaan.

        #24
        Zo weer een poosje verder en ik ben vandaag even wezen kijken.
        20200615_201210.jpg amnesia autoflower
        De bloei gaat rustig verder.
        zo te zien komt ze niks tekort.
        Nouja aan de bovenkant hebben een paar bladeren wat gele dorre eindjes. Ook zijn er wel wat sporen van insecten te ontdekken maar niks waar ik me druk om maak. Dit hoort er nou eenmaal een beetje bij.
        20200615_201216.jpg hier is het wel te zien

        Dan de buurvrouw
        20200615_201321.jpg white widow
        Ook deze dame staat er lekker bij.
        Eigenlijk niks op aan te merken.

        20200615_201347.jpg
        De amnesia heeft er een nieuwe buurvrouw bij
        De Northern light heb ik een ruime week geleden verhuisd naar de wildernis.
        Helaas geen foto van gemaakt toen ik deze heb gepland. Wel is ie behoorlijk geroeid in de tijd dat ze daar staat want ze was een stukje kleiner dan de amnesia.
        Ook zit hier nog geen teken van bloei in.
        De northern light heb ik 29 april als zaadje in een glas water gedaan voor 24 uur en toen in de aarde. Deze is dus zo'n 5a 6 weken oud.

        Volgende keer weer meer.
        Tot nu toe gaat het mooi. Hoop dat de plek met rust gelaten word. Ik heb nog een aantal plantjes die ook nog de natuur in moeten en wil eigenlijk alles op dezelfde plek doen.
        20200615_201357.jpg
        Dit was m weer.
        Voor iedereen weer een fijne avond
        En smoke smakelijk

        Comment


        • Old dawg
          Old dawg commented
          Editing a comment
          Mooi hoor, de dames staan er kwiek bij, veel succes en geluk met je guerilla avontuur...

        • Daandaan
          Daandaan commented
          Editing a comment
          Dank je Old dawg

        #25
        Heerlijke volle diep groene planten, achtertuin kweek waardig.

        Een spot met goede grond! Mooi om te zien dat het zo goed gaat.

        Comment


          #26
          Prachtige planten en wat zien ze er tevreden uit.

          Comment


            #27
            Dat ziet er gezond uit. Hopelijk blijven ze dat ook. Gaat wel lekker zo!!

            Comment


              #28
              Even een nieuwe update tussendoor
              Deze stond nog niet in de planning maar wegens vragen van de buurvrouw heb ik ze direct maar verhuisd.
              ik had namelijk nog 7 dames in de tuin en die wou ik nog even laten groeien voordat ik ze zou verhuizen. Helaas door een opmerking van de buurvrouw voel ik me genoodzaakt dit eerder te doen en wel direct. Zit niet op gedoe te wachten.
              Nu heb ik dus in totaal 10 dames op locatie staan. Dit is hoe ze verdeeld zijn.
              20200617_120840.jpg
              Ook handig voor mezelf zodat ik weet wat waar staat.
              hier nog een paar foto's. Alleen de onbekende fotoperiode heb ik geen foto van gemaakt.
              20200617_102250.jpg 20200617_102259.jpg 20200617_102809.jpg 20200617_104644.jpg zo, ze staan er allemaal in. Plensje water er op en rondom de planten wat eierschalen neer gelegd in de hoop de slakken hiermee weg te houden.

              Ben benieuwd hoe het geheel zal af gaan lopen.
              Ik houd jullie en mezelf op de hoogte.

              Bedankt voor de reacties tot nu toe, leuk om te lezen.

              Voor een ieder weer een fijne dag gewenst en zoals altijd.....
              Smoke smakelijk

              Comment


                #29
                staan ze nou bij je buurvrouw in de tuin hehe

                Comment


                  #30
                  Een kleine week verder en heb vandaag even gekeken of ze de verhuizing van vorige week allemaal hebben overleefd.
                  Hier de foto's van hoe ze er allemaal bij staan
                  20200623_113722.jpg van rechts naar links;
                  White widow
                  Amnesia
                  Amnesia
                  Northern light
                  20200623_113728.jpg
                  De White widow is lekker bezig met de ontwikkeling van de topjes. Ze staat er nogsteeds goed bij, mooi diep groene dame.

                  20200623_113956.jpg
                  rechts Amnesia, links Northern light.
                  De Northern light is wel redelijk gestrekt. Ik ben benieuwd hoe groot ze zal gaan worden.
                  De Amnesia staat er al wat langer en ook deze gaat mooi door met voller worden.
                  20200623_114002.jpg
                  Ook hier een mooie diepe groene plant.

                  20200623_113842.jpg
                  Hier nog 1 Northern light en 2 x White widow.
                  deze lijken alle 3 ook wat te gaan strekken, opzoek naar de zon.
                  Ze staan er wel gezond bij dus ze hebben de verhuizing goed doorstaan.

                  Dan de laatste en dit is de onbekende fotoperiode.
                  De grond waar deze in staat was wel een stuk minder luchtig en minder donker. Ten opzichte van de autoflowers gaat deze denk ik een stuk minder voeding makkelijk uit de grond halen.
                  We zullen zien hoe ze het gaat doen.
                  20200623_114356.jpg
                  Goed te zien dat deze nu al wel lekker in de zon staat. De andere dames krijgen vanaf een uur of 14:00 de zon tot deze onder gaat.
                  deze fotoperiode heeft de zon al rond 10:00 tot een uurtje of 17:00 .

                  Dit was m dan weer voor vandaag.
                  volgende update zullen we zien hoe ze de aankomende warmte gaan benutten.

                  Fijne dag voor iedereen gewenst
                  zoals altijd smoke smakelijk

                  Attached Files

                  Comment

                  Bezig...
                  X