Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla: 3x Auto AK, 1x Amnesia auto, 1x Choco Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla: 3x Auto AK, 1x Amnesia auto, 1x Choco Haze

    Korting op 420shop
    Welkom,

    Aangezien ik nog een aantal zaadjes over heb zal ik er een guerilla kweekje van maken. Ik weet dat je autoflowers niet moet verpotten, maar dacht dat ik weinig keuze had in dit geval. Ik laat ze namelijk eerst even voorgroeien in kleine potjes.

    De zaadjes:
    1x Zamnesia Choco Haze (feminized)
    1x Zamnesia Amnesia Haze (autoflower)
    3x Fastbuds Original Auto AK (autoflower)
    20200607_191025.jpg


    Inmiddels zitten ze nu 48 uur in kleine potjes. Als het een beetje stevige jonkies zijn kunnen ze naar buiten en dan gaan we ze planten. We zitten niet echt bij een groot bos in de buurt, maar er is wel een wat kleiner bos waar we een paar goede plekken hebben gezien. In ieder geval gaan we ze niet allemaal bij elkaar zetten.

    #2
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Bertbonk
      Bertbonk commented
      Editing a comment
      Haha naast het speeltuintje zeker? Helaas woon ik in een dichtbevolkte buurt met een hoop kinderen. Er is dan ook geen mooi plekje in de wijk waar ze kunnen staan zonder dat er kinderen tegenaan lopen. Daarom wordt het maar een kwartiertje fietsen naar een bos ook weinig verlaten plekken hiero

    #3
    Leuk, niet geschoten is altijd mis. Succes met de guerilla, ik volg je even.

    Comment


      #4
      Voordeel van af is dat ze klein, dus onopvallend blijven. Nadeel is dat ze gevoelig zijn voor allerlei ziekten en beestjes. Ik volg ook. Succes!!

      Comment


      • Bertbonk
        Bertbonk commented
        Editing a comment
        Ja had zelf liever ook meer fotoperiodieke planten gehad, maar deze zaden waren over. Je moet roeien met de riemen die je hebt

      #5
      Overal zijn wel meer plekken dan je denkt. Denk bijvoorbeeld aan de bosjes naast autowegen. Vaak genoeg is hier achter nog een hoop plek vrij
      Ik ga je sws volgen! Veel succes!

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Dan haal je met 1 joint voor drie jaar fijnstof en roet binnen.
        Hmmm...lekker, en gezond zo'n wietje

      • Bertbonk
        Bertbonk commented
        Editing a comment
        Leuk idee inderdaad, maar dat roet is wel een minpuntje zoals Q aangeeft. Denk dat ik ze liever ergens tussen een veld met brandnetels zet...

      • PuberKweker
        PuberKweker commented
        Editing a comment
        Bedoelde ook niet dat het perse een slim idee was. Zou ze zelf ook tussen de brandnetels zetten natuurlijk.

      #6
      Inmiddels zijn de plantjes boven de grond. Ik denk dat ik ze nog een weekje in de kleine potjes houd en daarna gaan ze naar de guerilla plek. Wel enigsinds dom dat ik niet meer weet welke welke is. Ben het vergeten te noteren.
      Attached Files

      Comment


      • Vluggejapie
        Vluggejapie commented
        Editing a comment
        Verassingswiet. De beste wiet van de wereld en omstreken

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment

      #7
      Ik vind het lastig om te bepalen wanneer ik ze moet verpotten, want je wil niet dat het kluitje uit elkaar valt, maar je wil ook niet dat je te laat bent natuurlijk. De plantjes gaan verder in ieder geval prima. Vrijdag gaan we ze planten in ieder geval.

      20200623_152812.jpg

      Ook grappig, uit een zaadje zijn blijkbaar 2 plantjes gekomen. De kleine heeft ook 3 lobblaadjes. Raar maar het is welkom, vooral als ze straks de volle grond in gaan.

      20200623_152752.jpg

      Comment


        #8
        Ik denk dat het kleine plantje iets anders is. In de volksmond onkruid.
        De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

        Comment


        • Bertbonk
          Bertbonk commented
          Editing a comment
          Dom van me, daar heb ik niet eens aan gedacht. Ik vrees dat dat het is.

        • Blazeit420
          Blazeit420 commented
          Editing a comment
          haha inderdaad, anders zou het ook niet goed zijn zo'n paarse steel.

        #9
        Beste dames en heren,

        Bij deze zal ik moeten mededelen dat de guerilla kweek geannnuleerd is. Mijn ouders zijn van gedachten veranderd en willen niet dat ik dit soort (illegale) praktijken verricht zolang ik onder hun dak woon. Ze hebben zo een filmpje gezien van een boswachter die klaagde over de grote hoeveelheid guerilla kwekers en daarnaast is wiet natuurlijk niet heel gezond.

        Begrijpelijk, maar had het natuurlijk graag iets eerder gehoord. Ik keek er ook echt naar uit, maar de plantjes die ik weggooi vergoeden ze gelukkig wel. Misschien dat ik nog een paar plantjes bij vrienden kwijt kan en anders zal ik ze moeten slachten.

        Comment


          #10
          Jammer. Dus ze vinden het beter voor je om dat bespoten afval uit de coffeeshop, of erger, van de straatdealer te roken ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Bertbonk
            Bertbonk commented
            Editing a comment
            Tja, ze hebben liever dat ik het niet doe natuurlijk. Ben in ieder geval al lang blij dat ik er 2 in de tuin mag. Er zijn natuurlijk weinig ouders die fan zijn van wiet.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Dat begrijp ik best, ik heb ook twee zoons, van rond de 20 en ik zou het ook niet zo fijn vinden als ze ermee zouden beginnen, maar ik zou ze wel helpen om zo goed mogelijk wiet te telen want ik wil niet dat ze zooi van de straat gebruiken, dan moet ik uit m'n stoel komen met de knuppel

          #11
          Super jammer zeg. Ik hoop dat je nog een eventuele oplossing kunt vinden. Helaas kijken een heleboel mensen, bijna alle mensen verkeerd tegen de situatie aan. Dat is er vanuit vroeger al in gepeperd.
          Gelukkig hier op het forum de koppen dezelfde richting op
          De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

          Comment


          • Bertbonk
            Bertbonk commented
            Editing a comment
            Klopt, ik zie het probleem ook niet. Zolang je het niet verkoopt is het heel simpel. Je zet een plant neer en haalt hem weer weg. Niemand het door heeft of er er last van heeft.

          • rookpuur
            rookpuur commented
            Editing a comment
            Inderdaad, behalve als je natuurlijk op prive grond bezig bent. Zonder dat je het zelf in de gaten hebt kan ook natuurlijk. En ik doel ook op het wiet gebruik en de kweek ervan algemeen.
            Maar zoals ik hoop dat je nog een logeerplek kunt vinden

          #12
          Jammer. Een zelfgekweekt jointje op zijn tijd is niets mis mee. Ook al rook je te veel, de volgende dag sta je er altijd weer.

          Dat is met een fles wodka soms maar afwachten...

          Overdaad schaadt, 10 jaar van mijn leven iedere dag smoken tot ik het helemaal zat was. Nu 1x in de 2 weken eens een kleintje eigen kweek, das echt een mooie middenmoot. Houdt me chill en helpt me relativeren in deze doldwaze wereld.

          Helaas valt cannabis altijd nog onder drugs en drugs geeft nog altijd de associatie met een compleet ingestort leven.

          Maargoed sowieso leuk dat je nog 2 plantjes achter hebt staan. Daar kun je voor jezelf toch een leuk zakje afhalen.



          Comment

          Bezig...
          X