Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

-Tussen-de-varens-kweek-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    mooie resultaten op alle plaatsen.
    die autos achter het huis gaan ook best hard. Super coole kleur ook.

    Comment


      #17
      Een wat meer closup foto van een toppie. Getting more and more 'frosty'. En een foto van een libelle die een mug eet als ontbijt. Deze foto's zijn van een paar dagen gelegen. Ik zal hieronder nog een foto posten waar ik probeer te focussen op de trichomen.
      Attached Files
      De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

      Comment


        #18
        Dan nog een foto van de trichomen. Her en der komt er een amber tussendoor. Inmiddels ben ik gestopt met bij voeden. Dan kan ze de resten lekker op maken en schone wiet leveren
        Attached Files
        De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

        Comment


          #19
          Ziet er lekker uit!

          Comment


            #20
            Moii, hete dagen achter de rug en nog een paar in het verschiet. Het gaat mij iets te gek eigenlijk (buitenwerk) maar we houden het wel uit​​​​​​
            Vandaag ben ik weer gaan kijken in het bos. En eigenlijk ben ik een tikkie teleurgesteld. De planten laten de boel een beetje hangen door de droogte, maar dit trekt wel bij straks. Ik laat het lekker gaan, ze moeten flink zijn. Nee, ik ben wat teleurgesteld in de groei van de planten en met name de 2 frisian dews. Ze ogen wat iel en er is niet zo super veel veranderd qua lengte en al helemaal niet in de breedte.Dit heeft de speedy chile ook niet alleen die staat ook verkeerd eigenlijk. Maar toch ook wel weer goed want deze heeft naar mijn idee nog het meeste water ter beschikking. Verder zijn ze alle 3 wel gezond naar mijn idee en hebben ze geen last van insecten. Wat ook positief is dat 1 Fries bijna bloeit en de speedy chile helemaal in bloei staat. Bij deze noteer ik dus week 1.
            Ik moet wel zeggen dat ik plezier haal uit het guerrilla kweken. Bij elke check verheug ik me erop om ze te zien. Nieuwschierig hoe het is met ze. Zijn ze gevonden, zijn ze gezond, verassen ze me, dit is dus helaas niet gebeurt maar goed ik haal er leer uit en iets is beter dan niets. And after all, er staat geen druk op. Het hoeft geen succes te zijn het hoeft niet te lukken. Ik heb nog wiet van vorig jaar. Mijn auto is bijna klaar en de candy kush begint bijna te bloeien. Het verhaal is nu lang zat zo te zien. Ik zal proberen de foto's er fatsoenlijk bij te prutsen. Als het goed is op volgorde van looproute. Dus speedy chile, FD en nog een FD. Nu even tijd voor een bakkie
            2 foto's van Speedy chile
            1 van fries 1
            2 van fries 2
            Attached Files
            De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

            Comment


            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              Dat is fijn wanneer er geen druk op staat. Ik werk ook het liefst op die manier. Gelukkig heb ik ook genoeg stash van de laatste oogst. Dat stelt gerust... Laat het hier nu maar eerst eens een keer goed gaan regenen, want het is gortdroog buiten...

            • rookpuur
              rookpuur commented
              Editing a comment
              Gelukkig Brandnetel. Hopelijk vanavond wat vocht dan met de buien. Tis ook niet zo dat ik het echt nodig ben. Maar gewoon lekker voor in het weekend, eigen wietje aan. Heerlijk is dat. Nu rook ik 1 soort van vorig jaar, maar ik vind het wel leuk om eens wat anders te kunnen pakken.
              Bedankt Maniac

            • Vluggejapie
              Vluggejapie commented
              Editing a comment
              Je insteek is compleet de juiste en als je plezier haalt uit je guerilla kweek ongeacht de resultaten dan sta je wat dat betreft al 1-0 voor.

              Nooit vergeten: Time you enjoy wasting is not wasted time.

              Als het goed is hebben ze inmiddels een mooie plens te pakken gehad, en zo niet dan komt die deze week zeker nog.

              Geniet van je kweek!

            #21
            Attached Files
            Last edited by rookpuur; 20 August 2020, 21:54.
            De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

            Comment


              #22
              Ben benieuwd naar de opbrengst!

              Comment


              • rookpuur
                rookpuur commented
                Editing a comment
                Het is bijna droog. Wel een best deel weg moeten doen ivm aantasting. Ik laat het weten hoeveel het is.

              #23
              Vandaag heb ik weer een boswandeling gemaakt. Ik wou even weten hoe het gaat na de droogte en de harde wind van laatst. Met alle 3 gaat het goed en ze staan nu allemaal in bloei. De speedy chile heb ik moeten stutten want ze begon scheef te hangen. En met het gewicht wat er nog bij gaat komen komt het anders niet goed. Ze begint al met de aanmaak van trichomen
              Als ik het zo bekijk kan er bij de frisian dew #2 wel eens 1 dikke hoofdtop in komen. We gaan het zien

              Attached Files
              De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

              Comment


              • Brandnetel
                Brandnetel commented
                Editing a comment
                Die zien er goed uit! Ze hebben de droogte en de storm goed doorstaan, net als die van mij. Ik hoop dat we een goede nazomer gaan krijgen.

              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Zo dat valt niet tegen! Bos is niet verkeerd!

              • Vluggejapie
                Vluggejapie commented
                Editing a comment
                Prachtige planten zeg, die hebben het naar hun zin!

                Zonnige september en oktober gewenst.

              #24
              De purple bud heeft 38 gram droog opgebracht. Ik denk dat ik zo'n 30g heb weg gegooid. De dikke toppen bovenin. Allemaal iets aangetast door rot diep in de bud. (foto van gehele plant is niet van net voor de oogst, maar even voor de beeldvorming)
              Met candy kush express gaat het goed. Ze is zich mooi aan het ontwikkelen en ze begint al aangenaam te geuren, lekker zoet. Ik heb de indruk dat ze het weer zoals het nu is niet erg vind. Droog, 20 graden en matige zon.
              Attached Files
              De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

              Comment


              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Gaat gebeuren! Weet alleen nog niet wanneer!

              • rookpuur
                rookpuur commented
                Editing a comment
                Ik zou het liefst in een bos wonen. Misschien ooit.. Dromen houden je op de been

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment

              #25
              Lekker genieten op de zondagochtend
              Attached Files
              De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

              Comment


              • rookpuur
                rookpuur commented
                Editing a comment
                Maar deze staat in pot hoor :p

              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Wow echt!? Wat voor pot dan!?

              • Brandnetel
                Brandnetel commented
                Editing a comment
                Een hele grote pot, denk ik...

              #26
              Brandnetel en Maniac en voor de rest die het interesseert uiteraard zie de foto's, 1 van de aantal liters en 1 van de stam omdat sommigen dat leuk vinden om te zien. Vorig jaar had ik een critical en speedy chile in 55l pot. Die zal ik nog even in een extra post gooien om te laten zien.
              Attached Files
              De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

              Comment


              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Ja hoooor zo Groot in een 35
                Literpot!?

              • rookpuur
                rookpuur commented
                Editing a comment
                Dikke shit of niet, ik zal morgen nog een foto maken in het licht. Maar het is toch echt zo haha

              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Wil niet meer op t dak growen !

              #27
              Hier de planten van vorig jaar in 55l, toen maakte ik alleen nog niet zoveel foto's. Dus met deze ene moet je het doen. maar je kunt de dakgoot en de container zien voor de inschatting.
              Attached Files
              De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

              Comment


              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Wow was wel een monstertje dan

              • rookpuur
                rookpuur commented
                Editing a comment
                Rond de 200g dacht ik.

              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Keurig!

              #28
              Moii, ik hoef natuurlijk niet te vertellen dat de omstandigheden goed zijn. Dat is aan de plant ook wel te merken. Ze floreert lekker door de dagen heen alsof ze op vakantie isik vind toch een foto periode plant leuker dan autoflowers. Imposante planten met dikke toppen, ik hou ervan. Tevens trakteert ze me met een heerlijke geur als ik 's avonds buiten zit. Een heerlijke zoete wiet lucht reist mee met de wind. Vandaag heb ik een blad ondekt met daarop een topje(zie foto's)
              LR2 ik ben bezig met het lezen van jou topic uit 2015. En ik las dat jij het graag een keer wou zien, een topje op een blad of zo iets!? Ik weet niet of jij je het nog kunt herinneren.

              Wat betreft de guerrilla, in week 40 zou de speedy chile ongeveer klaar moeten zijn. Dan ga ik er weer naar toe. Dan kan ik ook zien hoe de frisian dew ervoor staan.
              Attached Files
              De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

              Comment


              • Krokettenbakkert
                Krokettenbakkert commented
                Editing a comment
                Ziet er fantastisch ui, lekker bezig

              • Sir Bigby
                Sir Bigby commented
                Editing a comment
                Prachtig man heerlijk om te zien hoe die het doen! Ik ga vandaag ook nog eens langs mijn guerilla hehe

              #29
              Ghehe grappig dat topje in het blad. Staat er mooi bij hoor
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


              • rookpuur
                rookpuur commented
                Editing a comment
                Bedankt, ik zal eens kijken hoe het bij jou in de kas gaat

              #30
              Hey,

              Bij thuiskomst lag de candy kush op de grond. De wind heeft haar omver geblazen. Dit is ook niet gek want ze vangt aardig wat en dat met maar een 35l pot. En ze begint aardig aan te dikken
              De schade valt gelukkig mee. Wel wat geknakte takjes, maar dit komt wel goed denk ik.
              Wat wel grappig is dat ik vandaag dacht van, wat zou het effect zijn als ik alvast een toppie oogst. 1 tak was dusdanig geknakt dat ik deze gedachte dus waar kan maken Het enige is dat ik nog niet gestopt ben met voeden. Als ik er 1 van gerookt heb maak ik daar een update over.

              Waarschijnlijk ga ik aankomend weekend het bis in om te kijken of ik de speedy chile al kan oogsten. Even kijken of ik daar tijd voor kan vinden.

              Edit: Ik heb direct de top getrimd, ff een fotootje erbij daarvan. De plant zit nu rond 5 weken bloei. In de beschrijving staat 7/9 weken.
              Attached Files
              Last edited by rookpuur; 24 September 2020, 18:15.
              De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

              Comment


              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Bij mij liggen er stoeptegels op de potten...anders ligt de wiet beneden...

              • rookpuur
                rookpuur commented
                Editing a comment
                Zal toch wat zijn als je op straat loopt..

              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Zijn wel een paar rotte toppen naar beneden gevlogen hoor en ze geuren nu ook behoorlijk...ruik t 1 etage lager nu ook wel
            Bezig...
            X