Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorgroeien in de keukenkast ( ivm guerilla in maisveld )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voorgroeien in de keukenkast ( ivm guerilla in maisveld )

    Korting op 420shop
    Met toestemming van een vriend landbouwer mag ik enkele plantjes in zijn maisveld zetten.
    Ik zou ze graag laten voorgroeien in een keukenkastje,zodat ik ze in de mais kan plaatsen als deze een 20 tal cm hoog staat .
    Grag advies ivm voorgroei,lichturen enz .
    Alvast bedankt voor de reacties !

    #2
    Indien mogelijk kun je beter buiten een soort mini kas bouwen. Paar glazen of plastic platen is al genoeg.
    Beetje afdekken doet al wonderen.
    Zoals het weer de afgelopen week is kun je prima voorkweken in een kas.
    Hier is de kas nu zelfs 31graden. Bijna te warm zelfs.
    ​​​​​
    Plantjes houden er meestal niet zo van om van binnen naar buiten verhuisd te worden.
    ​​​​​En vraag ff wanneer die kennis zijn Mais ongeveer gaat oogsten. Is natuurlijk wel handig om zeker te zijn dat je plantjes dan al klaar zijn.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      De mais zal geoogst worden begin september.
      Wanneer begin ik het best om op tijd klaar te zijn ?

      Comment


        #4
        Je maat gaat zwaar de pineut zijn als ze dat vinden he
        En met die drone surveillances 's zomers is het risico vrij groot dat ze ontdekt worden.
        Beste plek is aan de randen van een maisveld, zeker niet tussen het mais.

        Tis maar even dat je het weet, je vriend landbouwer is duidelijk niet op de hoogte.

        voorgroeien..dat ligt eraan wat je gaat kweken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Dan toch voor autoflowers gaan i.v.m. het oogsten v/d mais begin september, gewone gefeminiseerde strains zijn veel later klaar, en dat zal enorm opvallen van die wietbomen in het veld.
          Pluspunt is dat je de autoflowers niet hoeft voor te groeien.( zo in de grond, moeder natuur doet de rest)
          Wel minder opbrengst.

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Maar je kunt ze ook een week of twee voorgroeien in een potje en dan uitzetten.

            AFjes inderdaad die in 3 maand klaar zijn. En geen veldje in dat masveld. Hier en daar een plantje an de rand. Geotaggen.
            Last edited by Nederhigh; 3 July 2022, 16:57.
        Bezig...
        X