Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kelderkastjes guerilla-perikelen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Guerilla topic, ik kijk mee.
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    Comment


      #32
      Mooi werk ga je volgen

      Comment


        #33
        Auto Amnesia Haze in de prairietuin op het werk.
        20210521_121330.jpg
        Beetje verstopt. Wel veel passage. Ik kan 2x per week gaan kijken. In principe wordt die tuin maar 1x per jaar onderhouden. En dat is al gebeurt dees jaar.

        Deze maakt wel de meeste kans om het niet te halen denk ik.
        Last edited by kelderkastje; 23 May 2021, 07:34. Reden: Vautje

        Comment


        • Rauwe Bonk
          Rauwe Bonk commented
          Editing a comment
          De meeste kans om het niet te halen?

        • Zabuza
          Zabuza commented
          Editing a comment
          De meest gewaagde locatie. Veel zon en een goede vruchtvorming gewenst (blaast een pufje uit de Mighty als eerbetoon)

        • GuerrillaGrow
          GuerrillaGrow commented
          Editing a comment
          Mooie spot, daar in die tuin. Kan mij alleen maar voorstellen hoe je dalijk met een omgehakte plant, door een achterdeurtje van 't werkgebouw, rustig naar huis loopt Moet je nog iets doen qua voeding in deze fase, misschien traag voeding gebruikt?

        #34
        Vandaag wandelen met de woef.
        20210523_140604.jpg De 2 onder de elektriciteitsmast. Best wat weggegeten. Vooral de rechter. Wat concurerende plantjes weggetrokken.

        Dju, toen was mijn gsm plat. De verderwegplantjes. Daar waren er 3 van de 4 van verdwenen. Dus daar hebben we er nog 2 teruggezet. Beestjes. Geen mensen. Want de mooiste stond er nog. Maar daar heb ik dus geen foto van.

        Comment


          #35
          Haha, wietplant op het werk. Dat is wel lachen

          Ik vraag mij eigenlijk af hoe je een geschikte plaats vindt om er een plant neer te zetten. Overal komen toch mensen voorbij en 9/10 herkend deze toch. Op de plaatsen waar dan geen mensen komen is het dan dikwijls heel bossig en dus niet ideaal om er iets neer te zetten.
          - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
          - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Bwoa, heb gisteren lang moeten kijken tot ik die ene terugvond tussen al dat groen. AFjes worden geen 3 meter hoog.

            9op10 lijkt me overdreven. Ik ken veel mensen die het niet zouden herkennen als ik de plant voor hun gezicht houd.

            Plekjes kiezen waar minder volk komt, je moet 20 meter door hoog onkruid om tot aan die elektriciteitsmast te geraken. Plekjes zoeken waar in principe niemand moet zijn ook.

            En die op het werk.maakt weinig kans, maar ... ik heb het tenminste.geprobeerd.

          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            Ik vraag me af wat een gewenster resultaat is: niemand ziet hem op het werk en je haalt er 50 gram van af of hij wordt ontdekt en de directie is de hele zomer bezig met uitzoeken wie zoiets durft te doen.. ik denk dat de 2e toch wel amusanter is, jammer van het zaadje maar is de stunt wel waard denk ik.

          • GuerrillaGrow
            GuerrillaGrow commented
            Editing a comment
            Vaak bu-j te bang!

          #36
          Geweldig een amnees op werk

          Wel rot dat er het eea aangevreten is en een drietal weg dus wat versta je onder beestjes?? Geiten?? Konijnen??

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Pauwen,, duiven, ratten, woelmuizen, mieren, slakken, bosapen, geen idee. Ik was er niet bij.

          #37
          Halfguerilla in de tuin.
          20210529_095632.jpg
          Ook wat vraatsporen.

          Nog geen commentaar van vrouwlief. Enkel een snibbige opmerking dat er in mijn volkstuintje meer tulpen stonden als thuis in den hof.

          Veel moet.het niet zijn (mag altijd). Een flink rokerje zou fijn zijn.

          Comment


            #38
            Prairietuin plantje.
            20210601_115953.jpg
            Verbaasd dat ze er nog stond. Maar er staan wat vergelijkbare plantjes in de buurt ... zo groen met blad aan.

            Tot nu toe gaat alles.goed.

            Comment


            • Italbri
              Italbri commented
              Editing a comment
              valt niet op voor het ongetrainde oog

            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Mooi setje

            #39
            Lemon AK. Mijn enige guerilla FEM.
            20210608_171345_001.jpg
            Getopt door moeder natuur.

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              t'is een schatje !!

            #40
            Guerrilla blijft het mooist

            Ik volg je even, leuk verslag!

            Comment


              #41
              Nog eens gaan zien in de prairietuin ...
              20210615_162240.jpg
              Leeft nog. Dat is al iets. Maar te droog denk ik. Warm geweest ook. Gieten gaat daar niet. Er kijkt een half kantoorgebouw op dat tuintje. Om haar ze zetten deed ik alsof ik mijn schoenen veterde.

              Maar als ze zo door gaat gaat ze zeker een gram erg spannende wiet geven. Nog niet nagedacht over het oogsten op deze locatie.
              Last edited by kelderkastje; 16 June 2021, 13:31. Reden: Voutje

              Comment


              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                S'nachts oogsten

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Op je gezicht gaan en mee snaaien.

              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Als ik s'nachts oogst dan moet ik intikken, het alarm op het werk uitzetten, terug aanzetten en krijg ik sowieso de vraag wat ik daar deed.
                Vermoedelijk telefonisch op die moment nog van onze security manager. Nee slecht plan.

                Reppels plan is beter. Kort voor einde shift en dan in 1 beweging naar huis.

              #42
              Halfguerilla in de tuin. Ze staan wat verstopt. Vrouwen in huis vinden het kelderkastgebeuren al behoorlijk marginaal. In de tuin hebben ze er 1 gevonden, die moest abrupt vluchten maar kreeg gelukkig asiel bij een kennis in zijn hof.

              Deze staat er nog.
              20210618_193046.jpg
              Beetje fluff Hoofdtopje en 2 kleine zijtopjes.
              Is ook zeker 3 keer door de hond omgegooid geweest, slakken hebben eraan geknabbeld.
              Echt voldoende zon krijgt ze niet. Geen voeding ook niet. Het is immers guerilla. Maar het ruikt en er zitten trichomen op. Meer moet dat niet zijn.

              Comment


                #43
                Ik ga je ook volgen! Volgend jaar ook maar is weer een guerilla buiten doen. Blijft altijd leuk voor erbij

                Comment


                  #44
                  Nog eens gaan piepen in de prairietuin ...
                  20210629_112011.jpg

                  Ik zal wat inzoomen ...
                  20210629_111957.jpg
                  Alive and kicking lijkt me. Dat gaat minstens een hele joint worden als er in 2 weken geoogst wordt.

                  Wel extra .
                  Attached Files

                  Comment


                  • KnetterMug
                    KnetterMug commented
                    Editing a comment
                    Bonzai weedje

                  #45
                  Haha! Prima te doen toch. Bijna niet te zien als je niet weet waar je op moet letten
                  ​​​​​

                  Comment


                  • kelderkastje
                    kelderkastje commented
                    Editing a comment
                    Goed gecamoufleerde guerilla. Wel last van de droogte gehad, onder een boom en naast ander groen. Verre van ideaal. Maar zo een afje doet het met wat ze heeft.
                Bezig...
                X