Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jake: kweekverslag van een amateur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Jake: kweekverslag van een amateur

    We want pictures!
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment


      #47
      Re: Jake: kweekverslag van een amateur

      Ja nou, hopelijk donderdag

      Hou je vingers maar al gekruist om een foto te zien van buds die hangen te drogen, de mijne verkrampen er al bijna van. Zeker met dit rotweer de laatste maand, budrot in juli zou geen waarschijnlijkheid mogen zijn.
      Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

      Comment


        #48
        Re: Jake: kweekverslag van een amateur

        De mijne hebben deze week toprot gehad, mijn hoofdtop heb ik mogen wegdoen, en de zijtoppen die er tegen hingen ook.
        Dus zo zeker zou ik daar niet van zijn

        Comment


          #49
          Re: Jake: kweekverslag van een amateur

          Binnen een goeie 12 uur sta ik bij m'n 2 plantjes als het goed is. Ben superbenieuwd hoe het er daar aan toegaat. Alles of niets? Budrot of oogstklaar en ongelofelijk lekkere geur? Mannnn
          Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

          Comment


            #50
            Re: Jake: kweekverslag van een amateur

            das goe nieuws , nice

            Comment


              #51
              Re: Jake: kweekverslag van een amateur

              Ziezo, het is zover, ik kom van mn planten. De eerste, de getopte autoflower die er laatst zo mooi bijstond. Ik zie hem eerst amper staan, tot ik kleine gele fanleaves zie. Oh nee, gele bladeren. Niet goed, zeker als je kijkt hoe mooi hij er laatst nog bij stond. De twee toppen zijn ook helemaal bruin en zowat het duidelijkste voorbeeld van toprot mogelijk. Rotweer. Die toppen heb ik er gelijk van geknipt en weggegooid. Ik stond bij m'n plant, te denken wat ik best zou doen, en ik heb er dan maar voor gekozen om de hele plant om te hakken. Het plantje was nog niet echt klaar, de buds zouden nog aangedikt hebben en de pistels waren nog voornamelijk wit, maar toch. Ik kan er toch niet erg makkelijk meer naartoe gaan, en het zou me waarschijnlijk nog meer rotte toppen opleveren als het arme plantje in zo'n rotweer moet blijven staan. Heb het meegenomen in een plastic vuilzak en thuis geknipt. Er schiet amper wat over doordat ik m'n twee (toch wel grote) hoofdtoppen heb moeten weggooien. Maar ik heb iets om te roken, en da's toch een erg leuk gevoel, al is het maar 2 joints. Die church, die was gehalveerd. Hij lag er op de grond naast, ik weet niet wat er mee gebeurd is... Geknakt door wind lijkt me sterk, waarschijnlijk heeft een of ander beest 'm doorgeknaagd ofzo. Dus zover dit kweekje denk ik zo. Gestart met 15 zaden, dit hou ik over. Belgische rotzomer heeft m'n autoflower mooi verpest, anders had ik waarschijnlijk wel een veel mooiere opbrengst.

              Ondanks de teleurstelling ben ik toch blij dat ik iets heb. Toen ik het onnozele gevalletje knipte (eerste keer ooit) had ik toch effe het leuke gevoel en de gedachte 'wauw man, jij hebt zelf een marihuanaplant grootgebracht'. Leuk gevoel. Dus waarschijnlijk herbegin ik volgende zomer gewoon opnieuw, ditmaal waarschijnlijk wel voorgegroeid op kot ofzo. Een microkweekje is misschien ook mogelijk binnen enkele maanden. Eens goed nadenken de eerste maand op kot hoe en of ik het mogelijk kan klaarspelen zonder dat de ouders (die het kot ook financieren) er achter komen. Nu een schoenendoos zoeken, en dan kan m'n lieve scharminkeltje mooi drogen.


              Foto's:

              IMAG0093.jpg IMAG0094.jpg IMAG0095.jpg IMAG0098.jpg IMAG0099.jpg

              IMAG0096.jpg IMAG0097.jpg
              Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

              Comment


                #52
                Re: Jake: kweekverslag van een amateur

                Echt jammer voor je.
                En het was het beste om ze om te hakken, anders was mss heel je plant er aan.

                Mijn stengel was ook omgebogen doordat de schimmel bijna heel de stengel had kapot gemaakt

                Comment


                  #53
                  Re: Jake: kweekverslag van een amateur

                  Heb net een jointje gerookt van spul dat ik vorige maand heb gekocht, en ik zit er niet echt mee. Okay, het is jammer van het weer en die budrot. Erg jammer, twee mooie grote buds gemist. Maar aan de andere kant is dit m'n eerste kweekje en heb ik vet veel geleerd. Ik draai mee in het kweken nu en weet hoe het aan te pakken. Volgende keer beter! En nu zit het scharminkeltje in een tupperwaredoos voor transport, maar deze avond nog gaat het een mooie doos in waar het kan drogen, en ik zal genieten van m'n 2 joints die ik er kan van rollen en roken.

                  Peace
                  Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                  Comment


                    #54
                    Re: Jake: kweekverslag van een amateur

                    Hoelang stonden ze al in bloei, of weet je het niet juist

                    Comment


                      #55
                      Re: Jake: kweekverslag van een amateur

                      He gozer,
                      jammer man van die autoflowers !
                      maar heb je er niet aan gedacht om te gaan watercuren ?

                      peace'
                      Keza
                      Long time ago, Back on track.

                      Comment


                        #56
                        Re: Jake: kweekverslag van een amateur

                        Haha, heb je die foto van die rotte top gezien? Dat ga ik echt niet meer watercuren hoor, lol

                        Oorspronkelijk geplaatst door guerilla kweker View Post
                        Hoelang stonden ze al in bloei, of weet je het niet juist
                        Geen idee, ik ben amper langsgeweest dus weet het niet...
                        Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                        Comment


                          #57

                          Comment


                            #58
                            Re: Jake: kweekverslag van een amateur

                            Ik maak me geen zorgen over de electriciteit hoor, maar wel over de kans op ontdekking. M'n ouders zijn nogal moeiallen en die gaan hun waarschijnlijk wel vragen stellen bij het kastje dat op slot is waarvan ze niet weten wat er in zit... :/

                            Nou ja, ik zie het wel. M'n scharminkeltje ligt mooi in een schoendoos te drogen op touwtjes die 'k heen en weer gespannen heb. Er ligt ook een vochtvreter in.
                            Die twee jointjes binnen 1-2 weken gaan immens smaken denk ik. Gaat wel enorm jammer zijn als het zo snel op is. Pffff, zoveel tijd en werk dat er in is gegaan, om dan zo snel op te zijn. Jammer jammer.
                            Ik wou dat ik gewoon een plant in m'n tuin kon neerpoten. Verschrikkelijk, die bekrompen ouders.
                            Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                            Comment


                              #59

                              Comment

                              Bezig...
                              X