Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek al weer over

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweek al weer over

    Korting op 420shop
    Had paar chronic en haze over na 2 maanden voorgroei, en vond een eerder gebruikt mooi plekje waar ik ze heb geplant. Ging precies 1 week goed, liefhebbers vonden het kennelijk hele mooie planten want ze zijn niet vernield maar netjes uitgegraven en meegenomen vanuit het bos ik durfde ze niet in mijn eigen tuin te zetten vanwege alle problemen die je kunt krijgen. Voor mij is het buitenkweken al weer over, geen lol meer aan op deze manier.

    #2
    Goeie plekjes waarschijnlijk moeilijk te vinden. Jammer. Geen kans voor binnen? Andere plaats buiten. Rondje doen op veel plaatsen met goedkoop zaad. Kijken waar je succes hebt, risico vergroot ook wel dan. Hoop dat t je alsnog lukt. Succes.
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #3
      Spijtig te lezen. Ik zelf zoek altijd een open stuk in het bos ver verwijderd van wandelpaden etc. Maar niet iedereen woont in een bosrijke omgeving helaas.
      Mocht je wel een redelijk groot bos in de buurt hebben zou ik dat eens proberen. Het brengt wel veel werk mee, je moet namelijk ook rekening houden met herten, konijnen slakken, spint en alles wat er in het bos leeft . Dit maak het wel heel bewerkelijk maar ik vind het leuk om te doen.

      Comment


        #4
        Je bent ook wel erg vroeg begonnen met de voorgroei dan..

        Alsnog wel eeuwig sonde man... Het is mij nog nooit gebeurd, dus kan er niet over meepraten. Ik kweekte altijd is rietvelden, plekken waar het echt een hel is om te komen etc..

        Nu gewoon een binnententje, veeeeeeel makkelijker
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


          #5
          Dju! Erg vervelend.

          Ik verdeel ze altijd over verschillende plekjes.
          ​​​​​50 tot 75% overleeft het niet. Er is nog tijd. Pak AFjes en geef het een 2e kans.

          Comment

          Bezig...
          X