Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door Smokin' Ace View Post
    Dat worden bomen, zie ik nu al
    5de post op 2mei, toen wist ik het al... op naar de 3.5m

    Comment


      #62
      Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

      3.5 meter is me toch iets te veel van het goeie hoor !

      Comment


        #63

        Comment


          #64
          Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

          @ purple haze , inderdaad man ben wel degelijk in Mestricht geweest valt het op ?

          Neen heb nog niets gedaan aan het trips probleem ben van plan om volgende keer als ik ga kijken een nog duidelijkere foto te nemen om dan uitsluitsel te krijgen welke ziekte het is , en er daarna iets aan te doen !

          Het zaad is ondertussen al naar de frigo , het ligt tussen de tomate .
          Bedankt vr de reactie ! laters !

          Comment


            #65
            Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

            ik heb ook bladproblemen gehad, en ik wist ook niet wat het was.
            Ik heb dan kb polysect gekocht, en mijn probleem was weg

            Mijn plantjes hebben er ook geen last van gehad.

            Comment


              #66
              Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

              Das duidelijk trips kan je wegdoen met een verlichte oplossing van spirit , checkt trips topic!

              Comment


                #67
                Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                yu mensen ! bedankt voor de reactie's ik weet nu welke ongedierte op mijn planten zit , en het zijn trips !
                Ik ben gisteren nog gaan kijken naar de planten en het probleem is verergerd ! dus dringend tijd om er iets aan te doen !!!!!
                1 pas geplant automazar plantje heeft ter ook al last van !!! ni goed want zoveel blaren heeft ze nog niet !

                nu dat ik weet wat het is kan ik er iets aan doen ! K ga sewwes een algemeen ongedierte bestrijdings middel halen DIIEEE mutherfuckers ii DIIEEEE !!

                Comment


                  #68
                  Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                  ik heb de planten vandaag ingespoten met een middeltje voor alle zuigende insecten waaronder ook thrips.
                  Heb ineens ook een bezoekje aan de big devils gebracht . Ben er iets te lang blijven zitten een boer heeft mijn auto zien staan !
                  hij stopte en ineens reed die terug door ! Ben aant twijfelen om het zekere voor het onzekere te nemen en ze gewoon uit te trekken !
                  Wat denken jullie ?

                  foto's na THE ATTACK OFF THE BUNNY's ===> HOELANG ZOUDEN ZE NOG MOETEN ?
                  DSC01081.jpgDSC01091.jpgDSC01090.jpgDSC01089.jpgDSC01088.jpgDSC01086.jpgDSC01085.jpgDSC01084.jpgDSC01083.jpgDSC01082.jpgDSC01080.jpgDSC01092.jpg




                  Foto's van de andere planten en het stekje en de 3 AF's !!

                  foto's willen niet uploaden
                  Morgen nog eens proberen greetttzzz
                  Attached Files

                  Comment


                    #69
                    Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                    Foto's van de andere planten
                    - 1 getopte fruit spirit met drie hoofdvertakkingen
                    - 4 outdoormix royal queen seeds : de grootste ongeveer 1 meter 20 cm
                    - 1 stekje van de outdoor mix
                    - 3 AF's automazar dutch passion

                    DSC01103.jpgDSC01099.jpgDSC01096.jpgDSC01100.jpgDSC01098.jpgDSC01095.jpgDSC01094.jpgDSC01102.jpgDSC01097.jpg
                    Attached Files

                    Comment


                      #70
                      Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                      ziet er mooi uit. Dat voorgroeien maakt echt een gigantisch verschil...
                      Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                      Comment


                        #71
                        Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                        Ziet er goed uit man!!! Op naar die grote oogst.
                        Stap voor stap geraken we er wel.

                        Comment


                          #72
                          Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                          Ik ben vandaag gaan kijken naar de planten , 1 plantje is dood

                          Het automazar plantje heeft de geest gegeven !

                          En mijn stekje zag er ook niet zo goed uit ! Vreemde blaren ! de blaren die zijn bijgegroeit zijn geen 5 vingerige blaren maar ze hebben de vorm van gote lobblaren . iemand een idee wat dit kan zijn ? ik althans niet ?!

                          Voor de rest zagen de planten er goed uit , wel niet veel gegroeit met dit belgische zomerweer. En ik heb vastgesteld dat ik 2 planten ga moeten verstevigen want deze kunt wel eens omwaaien . De 2 resterende automazar hebben wel een scheut gekregen.

                          Binnen is mijn w-widow plant bijna oogstklaar k denk nog een 2 tal weken.
                          Er staan ook nog een 4 tal AF's binnen te ontkiemen waaronder :
                          - biodiesel automass
                          - top 69
                          - Low girl
                          - Kaya 47
                          Deze Af's zijn pas onkiemd en ze zijn 2 tal dagen geleden boven de grond gekomen zodra het weer terug een beetje warmer is gaan ze buiten spelen

                          En dan tenslotte de BIG devils of wat er nog van overbleef heb ik eergisteren geoogst , 1 plantje heb ik aan ne maat gegeven.
                          Het andere ga ik lekker zelf smoren als ze smaakt zoals ze ruikt dan gaat het een lekkere wiet worden ! een beetje hout/hash achtig aroma . zeer speciaal .
                          Voor de rest kan ik niet veel positief zeggen zeker niet van opbrengst en grote . Mijn 3 grootste zijn wel afgebeten door konijnen ...



                          DSC01105.jpgDSC01106.jpgDSC01107.jpgDSC01108.jpgDSC01109.jpg

                          Comment


                            #73
                            Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                            Wat een leuk verslag! Ik heb weer wat bijgeleerd over autoflowers. Je bud ziet er goed uit: PROFICIAT! Jammer van de konijnen... Konden het nu echt geen suicide bunnys zijn? He He. Ik volg je verslag alleszins. Nog veel geluk verder!

                            Comment


                              #74
                              Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                              Vandaag weer een plantje dood gevonden !!
                              De biodiesel die binnen stond voortegroeien , ik had nog zo hoge verwachtingen van deze autoflowering
                              de andere drie AF's doen het prima , de ww is bijna af ruikt heelijk !

                              Ik heb me een usb-microscoop 200x aangeschaft nog even wachten tot als die geleverd wordt, dan kan ik exact weten wnn de plant oogst klaar is
                              ipv nu moet ik meer gokken tot als 3/4 van de witte haren amber verkleurd zijn.

                              Dit terzijde ben ik vandaag ook eens gaan kijken naar de buiten planten !

                              Hier van heb ik ook foto's getrokken, OORDEEL u zelf en kijk vooral naar de Rare blaren die mijn stekkie heeft !!!


                              DSC01112.jpgDSC01117.jpg

                              Comment


                                #75
                                Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                                Dit zijn nog enkele foto's van de planten die buiten staan :

                                DSC01118.jpgDSC01119.jpgDSC01121.jpgDSC01120.jpgDSC01123.jpg
                                DSC01122.jpgDSC01117.jpg
                                DSC01124.jpg
                                De W-widow die bijna klaar is :
                                DSC01129.jpgDSC01130.jpg
                                De Biodiesel mass R.I.P.
                                DSC01125.jpg

                                top69 , number one , auto kaya 47. :


                                DSC01131.jpgDSC01126.jpgDSC01127.jpgDSC01128.jpg




                                greettzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X